LG gc900 viewty smart divx mp4 mpeg4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barteeeezzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Hallo. Ik heb nog niet zo lang een LG viewty smart. Prima toestel al zeg ik het zelf. Ik snap alleen niet waarom de ene mp4 film wel afspeelt en bij de andere wordt er weergegeven dat hij niet ondersteunt wordt.
Ik heb bij de installatie alles geupdated, dus daar ligt het niet aan. Bij het toestel van mijn dochter is het niet anders.

Bij de review staat dat je ook panoramafoto's kan maken. Weet iemand hoe? Of heet die functie anders.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wacht af.

Groetjes Barteeeezzzz:confused:

Ik heb zelf ook de viewty sinds december,
de panorama kun je instellen als modus, start de camara > touch en dan zit je rechts een klein menuutje, daar is het 'volgens mij' de 2e van boven, hier stel je ook nechtmodus e.d. in

Mvg, succes :thumb:

Ik heb zelf ook de viewty sinds december,
de panorama kun je instellen als modus, start de camara > touch en dan zit je rechts een klein menuutje, daar is het 'volgens mij' de 2e van boven, hier stel je ook nechtmodus e.d. in

Mvg, succes :thumb:

Gweldig ik had wel de reeksopname gezien, maar de Panorama instelling was één keer extra naar beneden scrollen. Wat dom van mij.
Weet jij toevallig ook hoe ik de mpeg4 of divx kan herkennen die op mijn viewty aft te spelen is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan