LG GC900 Viewty Smart of Nokia 5800 XpressMusic of een Samsung S8000 Jet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leuthrick

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
454
hey

ik wil een nieuwe telefoon kopen maar ik twijvel tussen de volgende telefoons:

  • Samsung S8000 Jet
  • Nokia 5800 XpressMusic
  • LG GC900 Viewty Smart

heeft iemand ervaring met een van deze telefoons?


Mvg Leuthrick
 
daar heb ik ook over zitten te denken maar het nadeel van 2de hands is dat je later pas weet in welke conditie de telefoon werkelijk verkeert, dus je hebt maar garantie tot de deur van die persoon:confused:
 
Dan moet je gewoon langs de man gaan die hem verkoopt. Dan test je hem grondig uit en spreek je af dat als er na een week problemen ontstaan je hem terug mag brengen.:cool:
 
tja dat is ook wel waar, oke ik zal eens gaan kijken:D

maar rond welke prijs zit een 2de hands iphone?

en is de iphone zoveel beter als de andere drie?

en hoe weet ik of ik met een fake versie te maken heb?

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
bij nader inzien ga ik toch niet voor de iphone.

nog iemand suggesties over die 3 telefoons?
 
bij nader inzien ga ik toch niet voor de iphone.

nog iemand suggesties over die 3 telefoons?

Hallo, Ik zou in ieder geval geen LG NEMEN die zijn heel snel stuk. De SAMSUNG JET staat bekend als een goede telefoon en ook met een snelle processor en persoonlijk vind ik het ook een prettig toestel maar de NOKIA 5800 vind ik ook een zeer super goed toestel die ook goede specs heeft persoonlijk zou ik voor de nokia gaan en over die iphone dan kan je altijd een ipod touch kopen want die is bijna het zelfde (de samsung is ook een zeeg goed toestel dus eigenlijk moet je het zelf weten maar wat wil je er precies mee doen naar die specs moet je ook kijken) veel succes.:thumb:
 
oke bedank,

maar de reacties van de vieuwty op kieskeurig waren goed.

en persondelijk lijkt de vieuwty beter dan de jet.


nu heb ik ook een samsung e950, het is een prima toestel maar ik wil touchscreen en wifi er op hebben.

maar nu zit ik dus te twijvelen tussen de jet en de vieuwty.


Mvg leuthrick
 
oke bedank,

maar de reacties van de vieuwty op kieskeurig waren goed.

en persondelijk lijkt de vieuwty beter dan de jet.


nu heb ik ook een samsung e950, het is een prima toestel maar ik wil touchscreen en wifi er op hebben.

maar nu zit ik dus te twijvelen tussen de jet en de vieuwty.


Mvg leuthrick

Ja dat is het nadeel van LG sommigen zijn goed en sommigen niet nu heb ik ook een LG na 2 maand stuk en ik zou dat risico niet willen lopen. op google zie je dat ook serieus ik zou het risico niet nemen dat je er na een tijdje geen plezier meer van hebt en ik vind persoonlijk dat een LG touchscreen mindergoed reageert dan de samsung, sony, nokia de sony ericsson aino is ook een zeer leuk toestel! maar is niet helemaal touch! maar als je alleen voor wifi en touchscreen doet kan je ook voor deze gaan http://www.typhone.nl/gsm/samsung/1735/samsung-star-wifi-black en in de winkel tenminste ik ben bij de t for telecom en de belcompany geweest maar daar raden ze het merk wel af eigenlij kan je LG vergelijken met Packerd Bell.
 
oke bedankt,

maar op kieskeurig zie ik ook slechte reacties van de jet:

nja me meissie heb dr 1tje maar 't is echt n slechte telefoon joh, dr zit al n vlek op het beeldscherm en alsie in dr broekzak zit belt ze soms iemand terwijl hij op blokkering staan dusss afrader

en van de viewty zie ik geen slechte reacties:confused:

en op youtube lijkt de viewty sneller dan de jet:confused:

dus ik twijvel nog.

Mvg leuthrick
 
Ik heb vandeweek gekozen voor de Jet.

Waarom ?, omdat er wifi op zit en een toetsenbord.

Als je een goedkoop abonnement wilt inclusief internet, kijk dan op superdeal.nl:

15 euro per maand !!! en dat 2 jaar lang.


Enige nadeel: ik heb hem besteld en hoor nu pas dat het enkele weken kan duren voordat hij weer op voorraad is.
 
ik wil gewoon een prepaid toestel.

en de jet is bijna het zelfde als de viewty alleen de viewty heeft meer camera mogelijk heden.

en het uiterlijk van de viewty vind ik mooier
 
neem geen LG geloof me (ik was ook zo koppig maar naar 2 maand wist ik pas dat het echt zo was)
 
haha koppig wil ik het niet noemen:D

ik wil gewoon waar voor mn geld krijgen.


maar mij lijkt de lg vieuwty beter dan de jet en de reacties waren goed dus ik dacht dat het een perfect toestel was:D

maar dat word dus waarschijndelijk de jet:D


bedankt:thumb:
 
haha koppig wil ik het niet noemen:D

ik wil gewoon waar voor mn geld krijgen.


maar mij lijkt de lg vieuwty beter dan de jet en de reacties waren goed dus ik dacht dat het een perfect toestel was:D

maar dat word dus waarschijndelijk de jet:D


bedankt:thumb:

Ten eerste niks te danken:D en ten 2e je kan altijd de verkoper nog kopen.
 
je bedoelt de verkoper vragen?:D


maar die zal toch wel de viewty zeggen want die is duurder, dus daar verdienen ze meer mee.(heb ik vaker mee gemaakt:confused:)
 
je bedoelt de verkoper vragen?:D


maar die zal toch wel de viewty zeggen want die is duurder, dus daar verdienen ze meer mee.(heb ik vaker mee gemaakt:confused:)

Haha idd ik bedoel verkoper vragen maar ik zou echt voor de Jet gaan dan heb je meer voor je geld en loop je een minder groot risico.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan