LG GC900 Viewty Smart of Nokia 5800 XpressMusic of een Samsung S8000 Jet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb inderdaad een los toestel gekocht, maar ik vind dat je pas na ongeveer 6 maanden een revieuw kan schrijven want in het begin is elk toestel goed.


ik laat het wel even weten als ik hem heb(binnen 1 week dacht ik:D).
 
Wij hebben vandeweek de Jet S8000 binnen gekregen.
Aangeschaft via Traders:
De gehele voorzorg is uitstekend geregeld, echt een aanrader en ook nog eens
niet duur ! :thumb:

De Jet zelf: ik vind de gebruiksaanwijzing te summier. Wat simpel is staat er in, wat niet duidelijk is mis ik in de handleiding.

Zo krijg ik bv bij het aanklikken van een widget de melding dat de netwerkservice niet bereikbaar is.

Zowel via 3G als via wifi krijg ik deze melding, dus geen idee hoe dit op te lossen.
Via Bluetooth misschien ??????

Ook hogost irritant dat steeds het hele scherm van de telefoonprofielen prominent in beeld komt. je hoeft maar iets aan te klikken op het scherm en het staat er al weer (zo lijkt het)

En als ik op het icoon klik van accuweather.com, dan krijg ik steeds de melding dat het geld kost. maar is dat wel zo ?, ik heb een belbundel en onbeperkt internet.

Het zal wel steeds duidelijker worden, maar momenteel is het dus nog even zoeken.

O ja, de pc studio installeren, ook al zo'n drama:

Start deze NIET op vanaf cd, maar zet het programma op je schijf en start hem daar rechtstreeks. Ik kreeg vanaf het cdmenu steeds de melding van not found.

Dan is het programma geinstalleerd en gaat het een update van 85 mb binnenhalen.
Schrik niet, dit kan 2 uur !!!!! duren !!!!.

Zoek daarna de update op je pc op en sla deze op voor als je je pc een keer formatteerd. Scheelt 2 uur wachten.

Videoen mp3 en foto's overzetten, kies absoluut NIET voor pc studio mode, maar kies voor opslag mode, anders ben je al bejaard voordat alle video's en mp3s zijn overgezet.

De foto's heb ik niet meer teruggevonden, maar dat kan ook aan mij liggen.

Word vervolgd.
 
Wij hebben vandeweek de Jet S8000 binnen gekregen.
Aangeschaft via Traders:
De gehele voorzorg is uitstekend geregeld, echt een aanrader en ook nog eens
niet duur ! :thumb:

De Jet zelf: ik vind de gebruiksaanwijzing te summier. Wat simpel is staat er in, wat niet duidelijk is mis ik in de handleiding.

Zo krijg ik bv bij het aanklikken van een widget de melding dat de netwerkservice niet bereikbaar is.

Zowel via 3G als via wifi krijg ik deze melding, dus geen idee hoe dit op te lossen.
Via Bluetooth misschien ??????

Ook hogost irritant dat steeds het hele scherm van de telefoonprofielen prominent in beeld komt. je hoeft maar iets aan te klikken op het scherm en het staat er al weer (zo lijkt het)

En als ik op het icoon klik van accuweather.com, dan krijg ik steeds de melding dat het geld kost. maar is dat wel zo ?, ik heb een belbundel en onbeperkt internet.

Het zal wel steeds duidelijker worden, maar momenteel is het dus nog even zoeken.

O ja, de pc studio installeren, ook al zo'n drama:

Start deze NIET op vanaf cd, maar zet het programma op je schijf en start hem daar rechtstreeks. Ik kreeg vanaf het cdmenu steeds de melding van not found.

Dan is het programma geinstalleerd en gaat het een update van 85 mb binnenhalen.
Schrik niet, dit kan 2 uur !!!!! duren !!!!.

Zoek daarna de update op je pc op en sla deze op voor als je je pc een keer formatteerd. Scheelt 2 uur wachten.

Videoen mp3 en foto's overzetten, kies absoluut NIET voor pc studio mode, maar kies voor opslag mode, anders ben je al bejaard voordat alle video's en mp3s zijn overgezet.

De foto's heb ik niet meer teruggevonden, maar dat kan ook aan mij liggen.

Word vervolgd.

voor problemen zoals internet kun je altijd de klanenservice van je provider bellen!
 
oke bedant:thumb:

ik heb al enige ervaring met pc studio dus ik neem aan dat dat wel goed komt.



maar bedankt voor je revieuw:D
 
ja ik heb het toestel maandag gekregen(ik was van plan om in het weekend het een bericht er over te plaatsen:p)

het toestel bevalt goed echt goed!

alleen bij het opstarten de 1ste 10 sec kun je effe niks doen maar daar heb je verder geen last van omdat heleenmaar bij het opstarten is.

maakt mooie foto's
de wi-fi is ook snel
makkelijk internetten


ik las van die dingen van problemen met toets blokering enzo maar daar heb ik nog geen last van gehad.

verder heb ik er gister route 66 op gezet, dat ziet er mooi uit alleen ik ben nog aan het kijken hoe ik de gps activeer, het is me 1x gelukt alleen geen idee hoe:D

en er zit een taak beheerder in, zo zat ik laatst via wi-fi op internet en radio te luisteren en een spellentje stond nog aan:D

de telefoon is wel glad dat wel.

maar de telefoon is zo makkelijk dat ik het boekje niet eens heb aangeraakt.

maar ik vind het zeker een aanrader!:D

mijn vorige telefoon was een samsung e950 maar ik vind de jet een hele verbetering.

als er nog vragen zijn hoor ik het wel:D


edit:

ik heb geen last van die melding(via wi-fi, 3g nog niet uit geprobeerd)
 
Laatst bewerkt:
ja ik heb het toestel maandag gekregen(ik was van plan om in het weekend het een bericht er over te plaatsen:p)

het toestel bevalt goed echt goed!

alleen bij het opstarten de 1ste 10 sec kun je effe niks doen maar daar heb je verder geen last van omdat heleenmaar bij het opstarten is.

maakt mooie foto's
de wi-fi is ook snel
makkelijk internetten


ik las van die dingen van problemen met toets blokering enzo maar daar heb ik nog geen last van gehad.

verder heb ik er gister route 66 op gezet, dat ziet er mooi uit alleen ik ben nog aan het kijken hoe ik de gps activeer, het is me 1x gelukt alleen geen idee hoe:D

en er zit een taak beheerder in, zo zat ik laatst via wi-fi op internet en radio te luisteren en een spellentje stond nog aan:D

de telefoon is wel glad dat wel.

maar de telefoon is zo makkelijk dat ik het boekje niet eens heb aangeraakt.

maar ik vind het zeker een aanrader!:D

mijn vorige telefoon was een samsung e950 maar ik vind de jet een hele verbetering.

als er nog vragen zijn hoor ik het wel:D


edit:

ik heb geen last van die melding(via wi-fi, 3g nog niet uit geprobeerd)

mooi dat de mobiel je bevalt en idd ik had eerst ook de e950 maar de jet is veel beter
 
Welke route66 heb je gebruikt en heb je dat moeten bijkopen of kon je dat zo er op/aan zetten ?
 
ik heb het er gratis op gezet,

alleen je kunt er niet mee navigeren daarvoor moet je wel betalen.

je kunt wel gewoon de kaart bekijken en kijken waar je bent.


maarja voor navigeren hebben we al een vast navigatie apparaat(garmin):D
 
Okee.

Ja wij hebben vorig jaar een Medion gekocht en nu komt er een nieuwe auto en daar zit het al standaard in. :rolleyes:

Als extra was het nooit weg geweest, maar als ik er voor moet betalen dan is het geen optie. ;)
 
ik heb het er gratis op gezet,

alleen je kunt er niet mee navigeren daarvoor moet je wel betalen.

je kunt wel gewoon de kaart bekijken en kijken waar je bent.


maarja voor navigeren hebben we al een vast navigatie apparaat(garmin):D

Ik vind het wel handig als ik mijn gps vergeten ben en dan is dit altijd handig:D trouwens mooi dat het gelukt is altijd leuk dat je dat er bij krijgt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan