LG GWA-4082N brandt niet op Phillips-DVD-R's

Status
Niet open voor verdere reacties.

quivver

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Mijn brander in mijn laptop (Fujitsu-Siemens Amilo 1437G) brandde tot nu toe perfect alle schijfjes die ik probeerde: CD-R, CDRW, DVD+R, DVD-R...

Onlangs kocht ik Philips-schijfjes aan (DVD-R), en op deze wou mijn brander niet opnemen :confused: . Nero gaf mij volgende error: Could not perform end of Disc-at-once

Iemand een idee waarom niet?

ASPI is in orde...

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dan kan de Firmware de schijfjes niet lezen.

Niet meer nemen ,of een Firmware Update doen,maar daar zit risico aan als je het verkeerd doet

Niet meer nemen, en wat met de 100 DVD'tjes die ik nu nog heb :(

En wat die firmware betreft, ik heb er al naar gezocht, maar geen gevonden tot nu toe :confused:

Toch al bedankt

En heb je daar al gezocht op hun site Fujitsu-Siemens Amilo 1437G

Ja, maar die hun site verwijst naar een blanco pagina. Het is zo een systeem waar je in 4 velden moet selecteren voor welk product je support wil, welke type, welke serie en zo voort, maar de doorverwijzing werkt blijkbaar niet zo goed...

quivver zei:
Ja, maar die hun site verwijst naar een blanco pagina. Het is zo een systeem waar je in 4 velden moet selecteren voor welk product je support wil, welke type, welke serie en zo voort, maar de doorverwijzing werkt blijkbaar niet zo goed...

Ja en het vervelende ervan is dat waar normaal gesproken ik de Firmwares ophaal de Site er even uit is,dus kan je even niet verder helpen.
Sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan