Lg kc550

Status
Niet open voor verdere reacties.

wawahoe

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Ik heb een probleem. Ligt het aan mijn telefoon (LG KC550) of moet ik nog iets instellen ofzo? Want ik kan geen SMS sturen voor bijvoorbeeld een spel en ik kan 0909 niet bellen, hij zegt dat deze oproep niet beschikbaar is ofzo. En als ik bij een ander spel probeer te betalen, lukt het ook niet. Kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
Is dit een totaal nieuw abonnement of had je al een abonnement en heb je alleen een nieuw toestel gekocht?
Welke provider zit je ?
Wanneer je nieuw bent bij deze provider kan het zijn dat hij (betaalde) diensten blokkeert.

Het zou ook kunnen dat je nummer van de SMS server van je provider niet- of verkeerd ingesteld staat in je telefoon.

Groeten Marcel

Ik heb een T-Mobile telefoon. Gisteren nog gekocht. Het is prepaid.

Ok, je hebt dus een totaal nieuw nummer denk ik ?

Groeten Marcel

Dit is het nummer van de sms centrale, kijk in je SMS instellingen of dit nummer ingesteld staat
+31624000000

Groeten Marcel

Lol, ik weet echt niet waar SMS instelling ofzo zitten. Of moet ik bij berichten op instellingen drukken? En trouwens, ik had gelezen dat je de eerste facatuur ofzo moest betalen tot dat je 0909 enzo kan bellen en kan smsen. Is dat waar?

ik had gelezen dat je de eerste facatuur ofzo moest betalen tot dat je 0909 enzo kan bellen en kan smsen. Is dat waar?
Je hebt de oplossing zelf al gegeven.

Succes verder

Groeten Marcel

Maar ik begrijp er echt helemaal niks van. De antwoord was de eerste facatuur betalen? Wat is dat eigenlijk?

factuur = Rekening, maar daar heb je met prepaid niets mee te maken.
Bel anders even T-mobile, die kunnen het je zo vertellen.

groeten Marcel

T-Mobile zuigt VRESELIJK. Wil je pin2 code dat normaal gratis is? Je moet 15 euro betalen. Wil je 0900 en 0909 nummers etc. bellen wat normaal gewoon moet kunnen, moet je eerst 20 euro beltegoed kopen. War denken ze nou?

Je hebt in ieder geval je antwoord gekregen.
Veel succes verder met T-mobile :)

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan