LG KG-225 (+Database kabel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dacoster

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Juuw,
ik heb onlangs een Lg KG-225 gekocht en ik heb moeten zoeken maar wanneer ik er een beltoon wil op downloaden lukt het niet ,
als ik mijn beltoon krijg moet ik hem laden , dan moet je eventjes 5 minuten wachten en dan zegt hij , Controleer netwerkinstellingen , dat doe ik dan lukt nog niet , ik heb verscheinde keren geprobeerd en dan heb ik maar een database kabel aangeschaft , maar nu heb ik het probleem dat als ik mijn kabel in men USB poort steek , de computer hem niet ziet ,

Help me plz

Thx anyway

Grtz

Even een paar vragen:
- welke provider heb je?
- hoe heb je geprobeerd die beltonen te downloaden?

Zover ik kan bekijken, kan dit toestel alleen maar polyfonen beltonen afspelen. Dit zijn dus beltonen die eindigen op .mid en niet op .mp3

Dan nog even over de kabel: heb je bijgehorende software gehad en deze geïnstalleerd?

Even een paar vragen:
- welke provider heb je?
- hoe heb je geprobeerd die beltonen te downloaden?

Zover ik kan bekijken, kan dit toestel alleen maar polyfonen beltonen afspelen. Dit zijn dus beltonen die eindigen op .mid en niet op .mp3

Dan nog even over de kabel: heb je bijgehorende software gehad en deze geïnstalleerd?

- telenet
-ik heb dus degelijk Polyfonisch gedownloadt , en ik deed het vie een site dan ne sms versturen enzo het krijgen , maar ik krijg het , maar dan moet ik het laden en dan wilt mij gsm verbinden maar zegt achter 2 min , check uw netwerkinstellingen,

bij die kabel dacht ik dat er nieks bijzat van cd of dergelijke , ik heb die doos namelijk al weggesmeten , bij de winkel zelf maar kzal nog eens gaan vragen of er een cd bijzit ,
ook zal ik eerst kijken of ik via lg homepage geen drivers kan dowloaden ,

grtz

Ok, je provider is dus Telenet. Ik neem aan dat dit een Belgische provider is? Kun je hiermee normaal gesproken wel wappen en (mobiele) webpagina's bekijken? Zo nee, neem dan even contact op met Telenet, want dan is dat de oorzaak waarom je niet kunt downloaden.

Succes met het zoeken naar drivers voor de kabel!

Ok, je provider is dus Telenet. Ik neem aan dat dit een Belgische provider is? Kun je hiermee normaal gesproken wel wappen en (mobiele) webpagina's bekijken? Zo nee, neem dan even contact op met Telenet, want dan is dat de oorzaak waarom je niet kunt downloaden.

Succes met het zoeken naar drivers voor de kabel!

Jep , het is een belgische provider , en ik heb tot nu toe nog niets gevonden van die driver ,

Alvast Bedankt

Grtz

ok ik heb dus gebeld naar media markt waar ik die kabel heb gekocht en daar zeiden ze dat je de driver kan vinden op de site van LG ,
dus heb ik gezocht en vond nieks van de LG KG-225 en heb dus software gedownloadt van de KG-800 , dan moest ik unzippen en zag een twee files staan data1.cab en data2.cab ik denk dat dat die database kabel zou kunne zijn maar ik kan die niet unzippen , het heeft een error , dan heb ik nog een programma (LG Contents Bank) die erbij zat voor ringtones zo te zien en fotos van mij pc over te zetten naar mijn gsm ,
errorgsm.jpg
dit kreeg is als ik op connect klikte wnnr mijn gsm met usb database kabel was aangeschakeld op mijn usb poort van mijn computer ,

Grtz

als er iemand de link heeft van de drivers van de USB Database kabel , mag die hem gerust posten!! ^^

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan