lg kg800 ringtone

Status
Niet open voor verdere reacties.

tugbaozdes

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
hallo ik heb een LG KG800
ik wil een liedje al ringtone doen maar als ik dat doe en daarna dat activeer en als er iemand bel heb ik als nog een standaart muziek wat er al op zat hoe moet ik dit nu doen?

je moet dan bij je groepen kijken alsje die hebt...
je hebt waarschijnlijk dan per groep eeen nummer ingesteld;)

nog veel succes:thumb::thumb:

dat heb ik gedaan maar nu zit ik met een groter probleem
een mp3 liedje wil al niet als ringtone
nu is die automatisch naar en standaart ringtone
en kan ik ook niet meer een normaal ringtone een andere instellen

als je dat nummer kan luisteren dan moet je tijdens het nummer naar opties gaan daar kan je hem instellen als ringtone;)

ja dat heb ik al zovaak gedaan maar dat wil wel maar als ik dan via huistelefoon naar mobiel bel heb ik zon standaart geluidje en ik kan u ook nietmeer een ander standaart geluidje doen

kan je geen ander nummer kiezen??
misschien ligt het aan het nummer probeer het eens met een andere:confused::confused:

ik heb het met al mijn mp3 liedjes geprobeert lukt niet
en nu kan ik ook nietmeer met een standaart ringtone doen

dan moet je bij contacten die groepen verwijderen niet de nummers die je hebt maar die groepen omdat waarschijnlijk per groep een nummer is ingesteld als standaard;)

dus ik moet eerst al mijn contactpersonen verwijderen. een ander ringtone en daarna al mijn cntactpersonen weer toevoegen

nee niet je contactpersonen maar de groepen waar ze inzitten

wat moet ik dan met die groepen doen
als ik die groepen moet verwijderen dan moet ik ze zeker al al mijn contactpersonen verwijderen

Nee je kan je contactpersonen laten staan maar ze staan dus in groepen verwijder die groepen je nummers blijven op je mobiel staan in een lijst bij elkaar
dan kan je je eigen nummers kiezen om in te stellen als nummer:thumb:

dan moet je bij je contacten even rond kijken ik d8 bij instellingen maar anders in de gebruikaanwijzing ff kijken bij groepen:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan