lg optimus g start niet op (Blijft hangen op LG logo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0171

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Berichten
215
Beste Helpmijers,

Een aantal dagen geleden heb ik een andere telefoon gekocht, een smartphone waar ik wel lekker mee uit de voeten kan.
Nu wilde ik hier android 4.4.2 op hebben, dus ik installeerde even cyanogenmod en vervolgens werkte mijn simkaart niet meer.
Na verdere research kwam ik er achter dat dit een bekent probleem was met mijn telefoon (lg e975) in combinatie met cm11.

Nu wilde ik natuurlijk weer terug naar de stock android die bij aanschaf op de telefoon stond. Dus ik downloade naar mijn mening het juiste KDZ bestand en begon te flashen. Toen het flashen uiteindelijk klaar was startte de telefoon opnieuw op, en wat denk je? Hij geeft netjes die mooie animatie, schiet door naar het volgende scherm en blijft hangen op dat geanimeerde LG logo.

Vervolgens had ik de LG mobile support tool gedownload, telefoon weer terug in de download mode gezet en geflasht met echte LG software. Alles leek goed te gaan, maar schijn bedriegt. Helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Weet iemand een oplossing?
Ik ben nu al 3 dagen bezig maar kom er maar niet uit.

Dus als iemand mij kan helpen, graag!

Met vriendelijke groeten,
gast0171
 
Hoe lang blijft die er op wachten? het kan een behoorlijke tijd duren voordat je de telefoon kan gebruiken na het flashen van een rom. Ik had zelf een LG Optimus Black welke was gebricked, deze moest dmv externe apparatuur weer tot leven worden gebracht. Zo te horen werkt de telefoon bij jou nog enigzinds.
 
Hij blijft er net zo lang op hangen tot dat de accu leeg is, verder kan ik er niks mee.

Hoe had jij je lg weer op gang gekregen dan? Zou dat voor mij ook kunnen werken?

Te telefoon werkt idd nog een beetje, hij start op maar blijft gewoon hangen op het lg logo. Ik kan hem wel in LG recovery mode krijgen, net als de download mode overigens. De Android recovery mode lukt niet. Zou niet weten waarom trouwens.
 
Yessssssss, hij werkt weer. Na wat research kwam ik erachter dat je na het opnieuw flashen van je telefoon een hard reset moet doen.

Het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan