LG RC388 - Systeem reageerd niet meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter FrK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FrK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Hallo iedereen,

Sinds een tijdje hebben wij een DVD recorder namelijk de LG RC388. We hebben hem vooral aangeschaft zodat we beelden die op VCR zijn opgenomen om kunnen zetten op DVD. Dit heeft hij een tijd goed gedaan, maar nu reageerd hij niet meer.

Als ik het systeem inschakel geeft hij op het display aan: "Hello", dit blijft er de hele tijd staan. Geen enkele knop op de afstandsbediening reageerd op het systeem, enkel de aan en uit knop. ik kan er wel een VCR in stoppen, Maar verder reageerd hij daar niet op (ik kan hem ook uitwerpen)

Heeft iemand hier een oplossing voor?, bij voorbaat dank!

FrK

Instellingen of reset

Dag FrK,

Wat staat er op de TV als er Hello staat? Het kan namelijk zijn dat je het een en ander moet instellen voordat je verder kunt.

Ik zou als het niet lukt proberen om het apparaat te resetten door de powerknop 5 seconden ingedrukt te houden.

Ik hoor wel of het gelukt is.

Groetjes Colin

Ik kreeg een mail of ik even het topic wilde kicken, bij deze dus.

Hallo

Je vermeld geen ouderdom van dit toestel .

In 99% van de gevallen zijn dergelijke symptomen te wijten aan een voedingsprobleem.

Uitgedroogde condensatoren in deze zijn de oorzaak. (meestal +/- 8)

Duur en veel werk is het niet om deze te vervangen , maar je dient wel iemand te vinden met de nodige ervaring/meettoestellen en materiaal.

Een lokale t.v. technieker met eigen hersteldienst is volgens mij de enige betaalbare mogelijkheid voor u.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan