LG TFT Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Hallo!
Ik heb een LG FLATRON L1510SF beeldscherm en ik heb een probleem:
Dit beeldscherm heeft een Touch-funtie.
Als ik deze wil gebruiken moet ik een USB kabel aansluiten.
Dit heb ik gedaan.
nu ben ik op zoek naar de juiste drivers.
Ik heb al op google gekeken maar daar vond ik alleen links nar zip mapjes met daarin inf bestanden.
Hier heb ik niks aan.
Bij de website van LG kun je ook niks downloaden.
Ik ben dus gewoon op zoek naar een link naar een exe bestandje.
Help mij a.u.b.

Die zip bestandjes met inf bestanden zijn de drivers. Ik zal je uitleggen hoe het moet. Met XP: Download het zip bestandje met de inf bestanden en pak ze uit op het bureaublad. Druk met de rechtermuisknop op "Deze Computer" en dan op "Eigenschappen". Ga naar het tabblad "Hardware" en druk op "Apparaatbeheer". Als het goed is zou je nu ergens jouw apparaat moeten zien. Druk met de rechtermuisknop op het apparaat en klik op "stuurprogramma bijwerken". Klik in de wizard op "zelf een stuurprogramma selecteren" en klik daarna op "bladeren" en ga naar het bureaublad. Klik op een inf bestand en druk op "OK". Kijk of jouw apparaat erbij staat (als hij er niet bij staat, klik dan op een ander inf bestandje) en klik op het apparaat en dan wordt hij geïnstalleerd. Als op het einde staat: dit apparaat kan niet starten (foutcode 10), probeer dan een ander inf bestandje. Als het goed is zal hij geïnstalleerd moeten zijn. Start de computer opnieuw op en hij is geïnstalleerd. Als hij niet werkt moet je een ander inf bestandje proberen. Dit gaat bijna hetzelfde met Windows 7.

Suc6!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik kan helemaal geen driver vinden. Is wellicht de driver naar mij toe te sturen?

Mvg,
Erwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan