Opgelost LG tv vs chromecast

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Chromecast speelt niet meer af op LG tv.
Chromecast al gereset en opnieuw proberen te installeren.

Ook een andere chromecast uit een andere tv doet het ook niet op deze tv.

Iemand een idee?

Is de gebruikte HDMI poort wel in orde?
Gebruik eens een andere HDMI poort als je TV die heeft.

Welke versie van chromecast? Het lijkt er nl. op dat de certificaten zijn verlopen gisteren, en dat er dus niet meer mee gewerkt kan worden. Google is dat (hopelijk) aan het oplossen. Heeft dus ;niks met jouw installatie, of poorten te maken. Enige troost: het probleem is wereldwijd :).

Welke versie van chromecast? Het lijkt er nl. op dat de certificaten zijn verlopen gisteren, en dat er dus niet meer mee gewerkt kan worden. Google is dat (hopelijk) aan het oplossen. Heeft dus ;niks met jouw installatie, of poorten te maken. Enige troost: het probleem is wereldwijd :).
Ah bedankt. Ik heb aan veel dingen gedacht, maar dit absoluut niet.

2 kids in de stress 😄
Ga maar nieuwe bestellen

Absoluut niet doen!

Er komt een update en je moet Chromecast aan laten staan om de update te installeren.
Certificaat is blijkbaar verlopen en Google werkt aan een oplossing. Dus voor nu geen nieuwe bestellen, maar online houden.

Niet resetten.....
Je geeft een oplossing voor een Chromecast probleem die werken niet voor dit probleem.
Tis een certificaat die is verlopen wat al eerder is aan gegeven.

Laatst bewerkt:
Ik wens ze veel plezier daar met het oplossen. Zonder certificaat valt er niks te updaten en kun je dus ook geen nieuw certificaat sturen. Ben benieuwd naar de oplossing

Ik hoop van harte dat ze een eigen NTP-server (tijd-server) gebruiken, zodat die klok kan worden teruggedraaid zodat de certificaten weer werken.

Hetzelfde truukje heeft Eneco/Quby ook gedaan toen om soortgelijke redenen diverse Toon-display's voor de CV geen contact meer konden met maken met de centrale server.

Terug
Bovenaan Onderaan