LG videorecorder RH-256 (LG LIVE is NOT so GOOD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinus36

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
14
IN 2007 kocht ik deze Videorecorder LG RH256. In het begin kon ik wel opnemen en DVDs branden, maar al gauw werkte de DVD brander niet meer.Mijn recorder is tot 3 keer terug geweest voor reparatie(garantie). Nu start hij helemaal NIET meer op!
IK heb LG Klantenservice gebeld, maar zij doen niets voor mij omdat de 2jaar garantie is afgelopen.Zij geven me alleen 2 telefoon nrs waar ik tegen betaling mijn recorder zou kunnen laten repareren........
Graag houd ik mij aanbevolen voor suggesties om mijn recorder weer te gebruiken.

:mad: :p :rolleyes: :cool: :d
 
Het is bijna 2 maanden geleden dat ik dit probleem poste. Misschien heeft NIEMAND een LG RH256 recorder???
 
Hallo

Het helemaal niets meer doen = zo goed als zeker een voedingsprobleem.

Of je neemt kontakt op met de tel nrs u geleverd door LG klantenservice.

Of je zoekt een lokale t.v. technieker om dit toestel te laten herstellen.

Mits dit toestel reeds van in het begin defekten heeft vertoond , zou ik persoonlijk dit toestel niet herstellen (in uw geval laten herstellen), maar overwegen om deze vertikaal te klasseren , en een nieuw exemplaar aan te schaffen.

Peter
 
Ik wil je afstandsbediening wel overnemen

Hoi,
Ik heb dezelfde DVD recorder.
Het niet meer kunnen branden van DVD's had ik ook vrij snel. Ik heb dat maar zo gelaten. Nu is de afstandsbediening echter ook defect. Dus als jij die van jou wegdoet houd ik me aanbevolen.
gr, Ilona
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan