LG Viewty Niet Ondersteund!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

XCLUS1V3NL

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hey Mensen,,

Ik heb laatst een LG Viewty gekocht..
Nu heb ik een paar MP3's erop gezet maar de een doet het wel en de ander niet..
Er staat dan ''Niet Ondersteund"..

Wat moet ik doen?!

Alvast bedankt..

PS: Ik heb een MicroSD kaart van 2GB

niet ondersteund is vaak een codec verhaal ...

heb je al een software update uitgevoerd ?

het meest logische wat ik kan bedenken is dat mp3 opgenomen worden met een variabele setting ,v.b. 128 kbits / s...

het kan dus zo zijn dat het niet ondersteunen van bepaalde nummers er mee te maken heeft
dat jouw player ze domweg niet kan lezen .

dit heeft dan niets meer met de drivers te maken maar meer met de technische capaciteiten van jouw apparaat...

Ik denk dat het hier niet aan ligt..
Ik heb meerdere MP3's met 128kbps en de een doet het wel en de ander niet..

spelen die mp3 die het nu niet doen wel af op een ....pc?
bestanden kunnen beschadigt zijn...

De LG Viewty is op de een of andere manier toch kieskeurig. Als je het lied nou eens download, maar dan een andere, zal die het waarschijnlijk wel doen.

De LG Viewty is op de een of andere manier toch kieskeurig. Als je het lied nou eens download, maar dan een andere, zal die het waarschijnlijk wel doen.

Dat zou een optie kunnen zijn.. maar het zijn meerder mp3's en dat is toch raar.. want hij zou ze gewoon moeten afspelen?
Maar dit kan wel een alternatief zijn..

Overigens, zijn de bestandsnamen niet te lang?
Bij de Samsung-telefoons werken mp3's niet met een bestandsnaam langer dan een hoeveelheid tekens.

Overigens, zijn de bestandsnamen niet te lang?
Bij de Samsung-telefoons werken mp3's niet met een bestandsnaam langer dan een hoeveelheid tekens.

Ja dat had ik ook al gehoord.. ik heb dit al geprobeerd.. 4 tekens is toch niet lang :P ?

Dus geen resultaat..

vaak als je het geheugen kaartje er uit haalt dan doet hij het wel..
en als dat niet werkt kun je altijd nog proberen om een andere versie van de lg pc suite te downloaden via het internet want miss doet hij het dan wel...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan