Lg viewty

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon8450

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Hey mensen,
ik heb zojuist een lg viewty gekocht, en nu wil ik er wat muziek op zetten,
maar de usb kabel werkt niet, ik heb het al op meerdere computer geprobeert, de instrallatie scherm enzo komt allemaal wel, maar na de instal, komt er niks van succesvol geinstraleert etc. ik had een programma gedownload die het automatisch instralleert, toen leek het te lukken. Maar nu krijg ik de schijf van het mobieltje niet geopent.

Iemand een idee?

Leon

Probeer het via een Micro SD reader, worden vaak meegeleverd met R4 kaartjes (Van een Nintendo DS)

Kan ook zijn dat je eerst de schijf moet formatteren voordat je er op kan.

Of bedoel je het geheugen van de telefoon zelf?

Probeer het via een Micro SD reader, worden vaak meegeleverd met R4 kaartjes (Van een Nintendo DS)

Kan ook zijn dat je eerst de schijf moet formatteren voordat je er op kan.

Of bedoel je het geheugen van de telefoon zelf?

Het werkt inmiddels, het programma , op een andere computer
Maar nu lukt het me niet om, spellen op de goede plek in de mappen te doen,
Er staan de mappen documents flash contents images sounds voice recordings en videos.
Als ik het probeer naar documents of flash contensts te dragen, staat er dat dat niet kan.

terwijl er wel gewoon 'n spel op de mobiel zit, maar die kan ik ook niet vinden op het programma

Ik ben achter denk ik, het is alleen mogelijk met een extra geheugenkaartje , weet iemand waar die te halen zijn?

Overal waar je komt onderhand. Mediamarkt en dat soort zaken. Maar je vind ze ook bij je lokale fotoshop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan