LG vs Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik heb nu een nieuwe mobiel gekocht.
Samsung star II.
Maar elke keer als bijvb de sim kaart er moet halen moet de batterij er ook uit.
Maar elke keer als ik de mobiel opstart moet ik datum en tijd elke keer opnieuw instellen.
:evil:
Dit is niet bij mijn vorige LG GD510.:)

Waar zit dit hem in en kan ik dit onthouden in de nieuwe mobiel net als de lg GD510?

Bij mijn vorige samsung-telefoon moest ik ook iedere keer nadat ik de batterij er uit had gehaald de tijd opnieuw instellen. Bij de Samsung die ik nu heb hoeft dat niet. Het ligt dus niet aan de fabrikant.

Ik denk dat ze dat puur hebben gedaan om de kosten laag te houden. En wie haalt elke dag de simkaart of batterij uit de telefoon? Zelf heb de voorkeur naar Samsung want het heeft mooie toestellen met een redelijke prijs. Ik heb eerst ook een star gehad, daarna de wave en nu de galaxy s2. Niets op aan te merken, alleen vind ik bada maar niks, liever android!

Ik denk dat ze dat puur hebben gedaan om de kosten laag te houden. En wie haalt elke dag de simkaart of batterij uit de telefoon? Zelf heb de voorkeur naar Samsung want het heeft mooie toestellen met een redelijke prijs. Ik heb eerst ook een star gehad, daarna de wave en nu de galaxy s2. Niets op aan te merken, alleen vind ik bada maar niks, liever android!

'']Ik denk dat ze dat puur hebben gedaan om de kosten laag te houden.'' :confused:
Wat voor kosten? En ik moest mijn sim-kaart eruit halen voor me contacten over te zetten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan