licensing for this product has expired

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenz

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Hallo,

Ik heb de officiële Adobe cs3 Web standard en cs3 Design standard (student edition).
Ik krijg sinds kort de volgende melding."licensing for this product has expired". Ik heb alle mogelijke oplossingen die gegeven zijn door Adobe's website geprobeerd maar helaas werkt dit niet. (blijkbaar is het een veel voorkomend probleem)
Opnieuw installeren was ook geen oplossing. Ik kon trouwens alleen maar handmatig de software verwijderen . Lukte niet op de gewone manier. Verder blijf ik nu ook zitten met een mapje genoemd "Cmap" deze is op geen enkele manier (die ik ken) weg te halen)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik weet geen oplossingen meer die ik kan proberen.

Alvast bedankt

Verwijderen Cmap is gelukt dank je.
Nu nog het probleem.. licensing for this product has expired.. ;)

Misschien kijk ik er overheen maar ik kan niks vinden wat mijn probleem zou oplossen.

Ja zeker,
Via email gaven ze eerst alle gebruikelijk mogelijkheden om dit op te lossen. Niet gelukt dus en toen werd voorgesteld of ik allerlei logboeken e.d. wilde uploaden naar adobe. Dat vind ik een beetje te....Moet toch door hen via update/patch op te lossen zijn? Het probleem komt vaak voor.

Daarom hebben ze ook "de gebruikelijke" oplossingen gestuurd.
blijkbaar helpen die niet dus willen ze meer info om het op te lossen. Sowieso zou ik dat doen. dan heb je in ieder geval van die kant ondersteuning.

gooi in iedergeval even de oplossingen die je van Adobe hebt gekregen en geprobeerd hebt in een tekst document en plaats die even hier, (dan krijg je geen oplossingen van ons die je al geprobeerd hebt :))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan