Licentie 14x XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Berichten
1.061
Ik zoek voor school de goedkoopste manier om 14 keer een XP licentie te kopen...

Iemand een idee??

Groetjes
 
Ik denk dat Microsoft hier de aangewezen instantie is die je daar het best over kan informeren
 
Hallo,

Daar heeft M@rio helemaal gelijk in maar dan betaald u ook 14X het normale bedrag. Kunt u geen server gebruiken en via de server alle computer laten installeren met dezelfde licentie?
 
Geplaatst door rkwebdesign
Hallo,

Daar heeft M@rio helemaal gelijk in maar dan betaald u ook 14X het normale bedrag. Kunt u geen server gebruiken en via de server alle computer laten installeren met dezelfde licentie?

Nee, je betaald niet 14× het normale bedrag, overheden en scholen betalen een ander bedrag.
 
Studenten konden bij introductie van XP voor een zeer laag bedrag XP kopen staat me iets bij van een bedrag rond de €100,-
Dus hiervoor moet je het zeker kunnen krijgen en waarschijnijk nog goedkoper met een dergelijke licentie.
 
Ik ben momenteel thuis en ik kan weer gewoon in dit topic kijken!

Ik zal morgen op school is naar de mogelijkheden kijken!
 
Ik heb ondertussen wat bij ASP IT diensten gezien namelijk dit:

Omschrijving: programma voor het upgraden van Windows besturingssysteem
Voor meer informatie kunt u terecht op de Microsoft website:


Versie: XP (SP-1)
Bestelcode: SRMS91-01
Taal: NL
Systeemeisen: Win98/Me/NT/2000/XP
Geschikt voor netwerk: ja
Type: CD
Prijs: 15,97 excl BTW 19,00 incl BTW

Is dit de juiste om Xp te instaleren??
 
Volgens mij heb je nu alleen de data-drager (CD-rom) te pakken en niet een licentie. ASP is daarin zelden duidelijk.
 
Klopt Tiborv!

Ik heb ff naar ze gebeld en heb een basislicentie nodig als ik die heb kan ik daar upgrades kopen!

Nu dus alleen nog ff licenties regelen...
 
WIN95 licenties worden wel te koop aangeboden op marktplaats.nl en op alt.nl.markt.comp (usenet). Meestal betaal je dan niet al te veel.
 
Zou er geen andere manier zijn om 14 licenties te kopen?

van windows 95 of 98?
 
Denk dat je als je wat om je heen vraagt heel snel 14 licenties van win 98 te pakken hebt zonder dat je er wat voor betaald, want veel mensen hebben deze nog liggen zonder er wat mee te doen. Ze draaien inmiddels onder XP o.i.d.
 
Zou ik met alleen de nummers genoeg hebben?? Of heb ik de cd`s ook nodig??
 
CD´s kun je kopieren indien nodig, maar je hebt vooral de licentienummers nodig, die natuurlijk niet meer in gebruik zijn.
 
Ik heb vast 3 win95 OEM licentie's voor de school. Geef mij het adres van de school en ik stuur ze op.
 
Dus als ik 14 licentienummers te pakken krijg van vrienden ect dan is het goed??
 
Nee, je moet echt de papiertjes hebben waarom de licentienummers staan. Dat zijn die groene "certificate of Authenticity"
 
Oh oke dan! Ik zal is navragen bij vrienden enz! Kijken of ik aan de 14 kom!
 
Geplaatst door Tiborv
Ik heb vast 3 win95 OEM licentie's voor de school. Geef mij het adres van de school en ik stuur ze op.

Zeer vriendelijk van je Tibor! Ik kijk eerst even of ik er zo kom anders heb ik er nog niet veel aan! dan kan je beter iemand anders blij maken!

Edit: Ik weet alleen niet of je van Win 95 kan upgraden naar XP...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan