licentie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

spl-205

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Na een tijdje met een gekraakte versie gewerkt te hebben. Heb ik nu een legale licentie gekregen maar nu accepteert XP dit nummer niet. Hoe kan ik dit probleem verhelpen.

alvast bedankt Roel

Waarom zou je dat gebruiken? Als dit werkt hoef je je toch nergens druk om te maken? Of ik moet het weer totaal niet snappen natuurlijk...

Bedoel je dat als je het nummer verandert dat hij het niet pakt? Tja, dan moet je toch de pc opnieuw installeren met de versie die bij die licentie zit. Wees a.u.b. wat duidelijker met wat je allemaal geprobeerd hebt, want ik tast ook maar in het duister.

Is een bekend probleem, XP houdt de eerste code vast en deze moet je verwijderen.
Microsoft geeft ergens op haar site een oplossing voor dit probleem.
Zou daar even zoeken op licentiecode o.i.d.

Mvg Sigma

Er zijn ook handige progjes voor die er voor zorgen dat je niet zelf in je register hoeft te zoeken en veranderen.

Zie hier

het pobleem zit hem in deze,

ik heb een aantal probleemen met drivers

en dit zou op gelost kunnen worden door een update van XP. maar daar voor moet je XP registreren. en van daar de andere code.

Gr Roel

Om welke fabrikant + type gaat het dan? Misschien bestaan er al speciale drivers voor Windows XP..

Geplaatst door spl-205
het pobleem zit hem in deze,

ik heb een aantal probleemen met drivers

en dit zou op gelost kunnen worden door een update van XP. maar daar voor moet je XP registreren. en van daar de andere code.

Gr Roel

ZOals je in je eerste bericht al zei; ik heb een andere code. Dus; tooltje eroverheen, code veranderen en registreren. OF werkt die andere code niet?

ik heb het progje geprobeerd maar kom daar mee niet mijn nummer wijzigen.

wel gaf het programma andere nummers op maar die waren niet te gebruiken.

iemand ideeen???

Roel

Als het bovenstaande niet werkt, heb ik thuis (ben nu ergens anders) nog wel een progje op mijn PC staan. Morgenmiddag zou ik dat kunnen mailen (als mijn nieuwe systeem werkt :) ) Moet je alleen even je email-adres in een PBtje of een mailtje aan mij sturen, dan heb je hem als het goed is morgenmiddag.

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan