Licentiecode XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedB

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Hallo, ik formatteer mijn computer nogal vaak, want er staat vaak teveel troep op.

Ik heb 2 jaar geleden een CD-Rom met Windows XP gekocht, maar nu heb ik eeen probleem. De licentiecode voor XP is 3x gebruikt en werkt niet meer.

Wie heeft een nog wel werkende code?

Alvast bedankt,

Diederik

Laatst bewerkt:
Niemand, lees de huisregels nog eens door.;)

Even contact opnemen met Microsoft en het uitleggen.

Licentiecodes zijn onbeperkt houdbaar. Neem even contact op met Microsoft, een simpel telefoontje is vaak al genoeg.
Anders zal je een nieuwe versie moeten kopen. Licenties geven we hier niet.

Ron

Raar

Maar dan vind ik het wel raar, dat als je een legitieme versie hebt van Microsoft, en hem eens herinstalleert, dat je dan weer een nieuwe versie moet kopen.

Gaat je 80 euro.

Terwijl je die al uitgegeven hebt...

Vreemd bij mij werken orginele licentie nummers altijd.;)

Dan maar even met microsoft bellen lossen ze het wel even op als je een orginele licentie bezit.

en als je dan eindelijk weer je pc helemaal in orde hebt maak dan een backupp dvd van je HDD hoef je alleen maar de Backupp terug te zetten en je Licentie blijft voor altijd geldig doe ik ook :D

Opgelost!

Ik heb een andere sleutel al gevonden, op onze andere computer.

Die werkte nog wel.

Ik had die code gevonden met een of ander programma, wat licentiecode's opspoort van programma's die op je compuer zijn geinstalleerd.

Die werkte nog wel.

Ik had die code gevonden met een of ander programma, wat licentiecode's opspoort van programma's die op je compuer zijn geinstalleerd.

Je bent illigaal bezig

Die werkte nog wel.

Zou ik ook niet doen. Je hebt meer met je pc als je een legale code hebt. Uw pc zal niet o-to-date zijn en valideren lukt ook niet. Ik zou even een telefoontje naar Microsoft doen en de situatie uiteleggen

PS: kan je een key maar 3 keer gebruiken?

Koop voor 80 euro een externe HD en zet daar een image op van je naakte XP drive.Daar na gewoon terugzetten en is makkelijker dan steeds opnieuw te installeren.Ik heb een volledige BU van mijn PC tot voor ik iets installeer.Kost soms 5 minuten tijd om 's avonds de BU te lanceren maar heb je steeds alles gereed bij geval van een crash.(ik heb dus 2 schijven als volledige image van elkaar ).in het slechtste als 1 van de schijven het begeeft moet ik enkel master of slave verzetten en kan gewoon verder werken en daarna nieuwe schijf kopen.

Bij Microsoft zou je telefonisch opnieuw moeten kunnen registreren met de oude code, ze geven hun serial wel heel erg snel dus er even goed voor gaan zitten.

Er is een weg eromheen maar daarvoor ben je nu dus te laat.
Maak een backup van wpa.dbl en wpa.bak
Die bestanden staan in de windows\system32 map van je harddisk.

Zet na de herstelinstallatie wpa.dbl terug in windows\system32,
voor dat je toepassingen gaat gebruiken en in Veilige Modus. Start het systeem opnieuw op. Je hoeft daarna niet te activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan