Lichte gamepc rond de 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcfreak

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
Berichten
508
Hallo helpmijers!
Ik wil graag een nieuwe machine hebben omdat de oude al een jaar of 4 is. (en toen ging hij de winkel al uit..)
Ik weet niet of dat normaal is, na zo kort/lang een nieuwe kopen, maar ik game niet zonder lagg....
Heel zwaar is niet nodig, ik wil er spellen als tekkit(uitbereiding van minecraft) op spelen, maar wel zonder lagg.
Soms wel wat zwaarde spellen als portal 2.
Ik ben alleen totaal nieuw op het hardware gebied dus vraag ik om hulp.
Wat heb ik nodig?
Wat raden jullie me aan?
Lawaai maakt niet echt veel uit, als het maar niet veel te erg wordt.
Spekers, toetsenbord, muis en beeldscherm heb ik al.
Ik wil graag een windows os, maar misschien kan ik die nog viavia krijgen...
Ik zit op de 2de verdieping met houten vloeren, de router staat beneden. Ik wil, als dat kan ook snel kunnen internetten ivb multiplayergamen.

Wat raden jullie me aan?
 
Wat bedoel je dan met de hardware?

Je Processor en Grafische kaart ofz ?
 
Hoi,

Kijk eens hier en doe er een windows bij en je zit op je budget waar je mee kan gamen
 
En trek een utp kabel naar de 2de verdieping.
Lag kan ook aan de internet verbinding liggen.
 
Als je rond de 900 euro wil uitgeven dan heb je een hele zware game pc die alles aan kan, als je een lichte game pc wil dan ben je rond de 500 á 600 al wel klaar
 
@palomino dat wil mijn vader niet doen, en ik heb even veel lagg zowel bij singelpalyer en multiplayer.
Het was dan ook een simpele paket bell van 400 euro....
@grtjn des de mooier, dan gaat hij ook langer mee.
@kevvin gewoon een hele pc, ik heb geen idee welke.

Vinden jullie van die van @modag goed?
 
Laatst bewerkt:
Sorry, verkeerde link en ik vind hem niet meer :p
 
Laatst bewerkt:
Een vraagje:
Ga je overclocken?
Ben je van plan om binnen een paar jaar te upgraden?

KLIKOPMIJ

Noteer wel, om er ooit nog een 2e videokaart bij te steken zal je een beter voeding en een ander moederbord nodig hebben.

Hierbij geraakt er wel een 2e hd 7870 ghz. De voeding is ook goed genoeg. Volgens AMD heb je minstens een 600 Watt voeding nodig. Daarbovenop is hij ook nog modulair.
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen,
Is wat bossie zei veel beter dan die ik eerder genoemt heb?
Kan ik op die ik genoemt heb spellen als skyrim zonder lagg op spelen? En op die van bossie?
@bossie misschien overklocken en upgraiden mischien een nieuwe set ramkaarten of videokaart.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Er zit wat beter videokaart bij dus dat zou beter zijn voor de rest andere merken maar zelfde specificaties alleen als je er nog windows bij wilt zit je op 1000€ daar zit het verschil.
 
Met mijn samenstelling kan je er later nog een HD 7870 bijsteken, de voeding kan dat trekken.
 
ik denk niet dat ik er snel iets ga vervangen/bijsteken,
als ik het doe, koop ik een veel betere en vervang daarmee de HD7870.
die van jou is iets te duur als ik er windows bij moet kopen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan