Liever geen dode toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Als ik in Word een aanhalingsteken typ gebeurt er aanvankelijk niks - het aanhalingsteken wordt pas zichtbaar als ik erna een spatie typ. Maar op andere pc's heb ik gemerkt dat die instelling te veranderen is. Ik zou het liefst hebben dat ik meteen na het typen zo'n teken ook krijg te zien.

Mijn Windowstaal staat nu op Nederlands, toetsenbord op VS INternationaal, moet ik daar iets veranderen? Of is het iets onder Extra/Opties in Word?

Alvast bedankt voor je antwoord,

Ingmar

Bedankt, Guus. Helaas heb ik die 101 niet. Wel Verenigde Staten (zonder toevoeging), Ver. St. Internationaal dus, en dan nog 3x Verenigde Staten Dvorak (linkshandig, rechtshandig en gewoon) .. zit daar nog iets bruikbaars bij? Of kan ik die 101 erbij installeren o.i.d.?

Groeten,

Ingmar

Als je die 101 niet hebt zou ik het ook niet weten.
Probeer gewoon die andere (Verenigde Staten zonder toevoeging) eens en kijk of dat helpt.

Of je die 101 nog kan installeren weet ik niet. Ik heb laatst een herinstallatie van Win98se uitgevoerd en kreeg al tijdens de installatie de vraag hoe ik mijn toetsenbordindeling wilde. Die stond standaard ingesteld op Verenigde Staten 101, maar heb ik veranderd in VS Internationaal, omdat ik die dode toetsen juist wél handig vind i.v.m. accenten en trema's enzo. Hoef je niet allerlei toetsencombinaties te gebruiken.
Dus in Win98se zit-ie er sowieso in, maar ik weet niet hoe dat in andere Windows-versies is.

Guus.

probeer dit eens:

Start, Instellingen, Configuratiescherm
Kies Toetsenbord
Kies Taal
Klik Toevoegen, selecteer de gewenste taal en klik OK

(Windows CD bij de hand houden.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan