Lifetec LT 9350 driver in XP professional

• Onderwerp starter Onderwerp starter HAG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HAG

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
ik heb een LT 9350 scanner, welke ik in xpprof wil gebruiken.

XP herkent alleen de scanner niet. diverse aangegeven downloads in Google werken niet bij mij. (ook niet de xp-driver van Medion:confused:)

in de bios heb ik de poort al wel aangepast naar EPP (voorwaarde welke in de gebruikershandleiding heeft gestaan, welke ik nog wel heb)

Ik heb alleen een .inf nodig om de hardware te kunnen installeren.

Is er nog hoop, wie kan mij helpen

Lees dit eens : http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=231491

Ik vrees dat deze driver er niet is en er ook nooit zal komen.

Maar als je daar even door leest staat er dit:

Driver works, if you edit two ini files also.

They are located in c:\windows\twain_32\

Edit "SPIS6E10.INI" with Notepad and set B600Motor = 0

Edit "MTWM.INI" and set y_OptiMaxRes = 1200

If you do not, the pictures are stretched because the driver is really only for a 600 dpi resolution scanner.... I think. Anyway, worked for me.
unquote

Maar daarboven wat reacties dat het niet werkt, waarbij ik aanneem dat ze de ini bestanden ook geprobeerd hebben te veranderen en niet alleen de download gebruikt hebben.

Volgens (o.a) deze pagina is het ding compatible met een mustek 1200 CP.

Ik heb iets gevonden dat zich blijkbaar ook onder XP laat installeren (geen meldingen over incompatibel etc.) op deze link.
Let op: Er staat dat het een camera driver is, maar het is toch echt de scanner driver.

Succes,

Tijs.

Op de link die ik gaf naar driverguide staat ook een link naar een driver voor mustek 1200
En als ik dan de reacties lees, werkt dit niet.

Op de link die ik gaf naar driverguide staat ook een link naar een driver voor mustek 1200
En als ik dan de reacties lees, werkt dit niet.

Dat die driver van Driverguide niet werkt zegt mij, eerlijk gezegd, niets over andere drivers voor de Mustek 1200CP.

Tijs.

Ik heb ze beiden gedownload en zijn identiek op de bestandsnamen na.
Maar wie weet doet de driver van treiberupdate het wel.

Het is altijd het proberen waard.

bedankt voor de vele reacties.

ik zal nog proberen de .ini aan te passen, als het werkt horen jullie!!!

HAG

Gelukt!!!

Eindelijk de aanpassing in de .ini bestanden hebben gewerkt!!!

welliswaar herkent niet Windows de scanner (bijvoorbeeld in Mijn Afbeeldingen) om een document op te halen van de scanner. maar als je bijvoorbeeld Photo Editor of een ander fotoprogramma gebruikt, herkent dat programma wel de scanner.

Mensen bedankt!!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan