lightbox werkt niet overal

Status
Niet open voor verdere reacties.

etienne1

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Ik heb een site gemaakt en gebruikt lightbox voor de foto's te openen. Dit werkte perfect. Onlangs heb ik op 2 pagina's foto's bijgeplaatst nl op theater en op hedenmode. De foto's op theater werken perfect. De foto's die ik op hedenmode heb bijgeplaatst willen niet openen. De eerste zes foto's stonden er al op van ervoren die werken wel maar de foto's die ik bijgeplaatst heb willen niet werken. Wie kan mij helpen om mijn probleem op te lossen. Mijn link: www.dupontronnykreatie.be
Alvast bedankt.
Etienne1

De browsers kunnen deze foto's niet vinden omdat ze op de server de uitgang .jpg hebben, en via de pagina met .JPG worden aangeroepen.
Html maakt verschil in hoofd- en kleine letters. D.w.z. bij lokaal bekijken maakt het geen verschil, maar via internet wel. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Bedankt, het werkt nu. Ik zie dat de eerste foto's ook met hoofdletter zijn en die werken wel en als ik ze met kleine letters maakthttp://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/thumb-up.gif werken ze niet meer maar alvalst bedankt.:thumb:

Ja, wat ik altijd voor het gemak doe: alle bestandsextensies van pagina's, gif's, jpg's, png's, css'sen, js'sen enz. altijd met kleine letters schrijven.
Hoef ik nooit na te denken of te controleren! :)

Een lui typje, die
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan