Opgelost Lightroom 6

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Eudaldo

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2022
Berichten
15
Goedemiddag,

Ik heb de versie Lightroom 6 en kon deze gebruiken zonder problemen, ook ging de installatie redelijk makkelijk. Nu na het crashen van mijn laptop (Windows 10) is de installatie inens nogal omslachtig. Ik moet eest een account bij Adobe aanmaken voor het installeren van lightroom. Nu is alles geinstaleerd maar na het opstarten van het programma krijg de volgende bericht waarna het programma zichzelf uitzet.
Wat heb ik fout gedaan?

groet Cesar
 

Bijlagen

  • IMG_1330k.jpg
    IMG_1330k.jpg
    345,1 KB · Weergaven: 5
  • IMG_1328k.jpg
    IMG_1328k.jpg
    272,7 KB · Weergaven: 5
  • IMG_1327k.jpg
    IMG_1327k.jpg
    331,1 KB · Weergaven: 5
Ik denk dat jij niks hebt fout gedaan, maar dat het programma iets fout doet.
Had je niet eerder al LightRoom geinstalleerd, ook al was het een probeer-versie of iets dergelijks? Deinstalleer alles wat bij LightRoom hoort, en probeer het eens opnieuw te installeren.
 
Lightroom (of Lightroom Classic) is tegenwoordig een abonnement bij Adobe. Daarvoor heb je een account nodig. Ook voor het registreren. Had je hiervoor een ‘oude versie’ of installatie die een paar jaar geleden is geïnstalleerd toen het nog géén abo versie was, dan zou het kunnen dat je nu dus wél een abo (of in ieder geval een Adobe account) moet hebben. Registratie kost verder niks, maar de nieuwste versie dus wél.

Zelf heb ik mijn abo er uit gegooid toen ik er achter kwam wat het wérkelijk kostte. Ik heb zelf nog oude versies t/m 5, die nog vanaf DVD draaien, dus die staan er nu weer. Dan maar iets minder toeters en bellen :).
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan