Lightroom wil Tomtom importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

eriksnoey

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Berichten
120
Toen ik mijn Tomtom op pc aansloot, kwam de vraag van pc of ik foto's wilde importeren (vermoedelijk van printer-software, maar dat weet ik niet zeker), heb toen wrs ja aangeklikt en ik heb aangegeven dit niet meer te vragen!
Resultaat is dat Lightroom opgestart wordt en van Tomtom wil importeren en dat ik op Tomtom Home geen contact krijg met mijn Tomtom.

Is er (buiten printer-software verwijderen en herinstalleren) een andere optie om dit weg te krijgen?
 
Hallo Erik, knap lastig. Lees hier eerst wat je kunt doen. klik en probeer eens of het hiermee lukt. Je navigatiesysteem formatteren om functies te herstellen. Je wordt erin begeleid zie ik. Succes.

Je kunt eerst dit nog proberen voordat je aan de slag gaat.

Lightroom importeerd kennelijk gangbare fotoformaten. Heb je geen backup gemaakt van je tomtom. Zet je computer uit.
Tomtom eerst aanzetten, steek je tomtom USB in je computer. Start je computer dan eens op en kijk eens of hij je tomtom alsnog vind. :eek:.
 
Beste manamana, het bleek een instelling van Dropbox te zijn. Geregeld nu. In ieder geval bedankt.
 
Oh, dropbox. Vreemd, maar ja toch fijn dat het is opgelost. Jij ook bedankt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan