Lightscribe

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2006
Hoi,

Ik heb het volgende probleem
Ik heb een NEC DVD +-R/+-RW ND-4571A Labelflash brander aangeschaft en gebruik "sure thing cd labeler" om een afbeelding te maken maar als ik in afdrukvoorbeeld naar opties wil veschijnt de melding "no LightScribe Drives were found on this system"

Ik heb ook gecontroleerd of in UITVOEREN REGEDIT de instelling bij "allocatercdroms" wel op 0 staat en dat is in orde.

Maar wat nu? Iemand anders al eens eerder met dit bijltje gehakt?

Alvast bedankt

Heb je wel een daarvoor geschikte DVD er in zitten.

Gaat niet op normale DVD He

Hoi BANDIT123,
Bedankt voor je reactie,
Ik heb er geen cd of dvd in zitten omdat ik de melding begrijp als zijnde het ontbreken van het apparaat zelf. Ik zie trouwens een fout in de door mij opgegeven melding. Het moet zijn "no lightscribe devices" in plaats van "no lightscribe drives".

Maar ik zal een kijken wat hij doet als ik eengeschikte cd/dvd in het aparaat doe.
Groet, Hendrik.

Dat dacht ik al wel,is al eens eerder aan bod geweest op het forum.

Het antwoord op uw vraag is het volgende,

Nec heeft namelijk geen Lightscribe technologie. Zij hebben zelf iets dergelijks ontwikkeld. Dat heet Labelflash.
Dus u moet hoogstwaarschijnlijk software zien te vinden die Labelflash ondersteunt.

Ik weet dat vanaf versie 7 van Nero dit wordt ondersteunt. Anders kunt u gebruik maken van Nero Cover designer.

Wat uw brandsoftware daarvoor ontwikkeld heeft weet ik niet, maar daar zult u door updates zelf achter moeten komen..

Ik hoop u hierbij geholpen te hebben..

M. vr. gr.

Jimmies

Het antwoord op uw vraag is het volgende,

Nec heeft namelijk geen Lightscribe technologie. Zij hebben zelf iets dergelijks ontwikkeld. Dat heet Labelflash.
Dus u moet hoogstwaarschijnlijk software zien te vinden die Labelflash ondersteunt.

Ik weet dat vanaf versie 7 van Nero dit wordt ondersteunt. Anders kunt u gebruik maken van Nero Cover designer.

Wat uw brandsoftware daarvoor ontwikkeld heeft weet ik niet, maar daar zult u door updates zelf achter moeten komen..

Ik hoop u hierbij geholpen te hebben..

M. vr. gr.

Jimmies

Zou je asjeblieft even naar dit topic willen kijken>?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=279029&highlight=Surething+dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan