Ligt het aan het spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Berichten
148
Hoi,een vriend van mij heeft ook gta 3 van ****gedownload en happert bij hem ook zo fel,hij zegt dat het aan het spel ligt,kan dat?
 
Laatst bewerkt:
Kan, belangrijkste is dat TRAILS uitstaat in de options.
 
Er zijn wat updates uitgekomen, installeer die ook eens. Wil je trouwens even de verwijzing naar KaZaA verwijderen?
 
Het ligt waarschijnlijk aan jouw systeem als ie hapert. Maar dat hoeft niet als een supergoed systeem hebt, maar dat weten we niet omdat dat er niet bij staat in je vraag. Dus een beetje meer info over je pc zou wel makkelijk zijn......
 
Is zijn videokaart wel goed genoeg. GTA3 vraagt minimaal 16 MB en dat loopt zelfs niet altijd soepel. Zet de kleuren bij opties in GTA3 een op 16 bits.
 
Geplaatst door @temptation
Kan, belangrijkste is dat TRAILS uitstaat in de options.
Ik heb het pas afgezet,maar echt veel maakt het niet uit,zou het kunnen liggen aan het spel(het is gedownd),of ligt het aan men 3-D kaart.
 
nee.

Nee,je hebt updates nodig als hij de fout geeft,of als het spel een hele rare fout geeft.
 
Geplaatst door mc_shrimpie

Ik heb het pas afgezet,maar echt veel maakt het niet uit,zou het kunnen liggen aan het spel(het is gedownd),of ligt het aan men 3-D kaart.

Hoe kan iemand weten of het aan je 3d kaart ligt als je niet zegt welke het is? Klik even rechts op het bureaublad --> Eigenschappen --> Instellingen. Daar kun je vinden welke kaart je hebt.
 
Ik zie net bij die andere thread dat je een Alladdin hebt. Dat is (volgens mij) zwaar onvoldoende voor GTA3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan