Lijm gemorst op moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

mas90009

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Mijn koeler van de cpu kreeg ik niet goed vast dus heb ik seconde lijm gebruikt.
Alleen heb ik een beetje gemorst op het moerbord wat een beetje onhandig vvan me was.
Ik durf hem niet aan te doen want ik vroeg me af of lijm kortsluitng kan veroorzaken?

help

Laatst bewerkt:
Als delijm eenmaal opgedraagd is, zal het niet geleiden. Maar de vraag is misschien waarom de koeler niet goed vastging!
Lijm geleid trouwens slecht warmte dus je hebt kans dat de cpu te heet wordt...

Bedankt er is een pinnetje ofzo geknapt waardoor de koeler zich niet vast grijpt aan het moederbord. Bedankt !!

Laatst bewerkt:
Hoelang kan ik het beste wachten? het is nu bijna 40 minuten geleden

Laatst bewerkt door een moderator:
In principe is de lijm nu wel uitgehard. Je kunt het controleren door er met je nagel in de te drukken. Voelt het nog zacht aan, dan langer wachten. Secondelijm hard goed uit in dunne lagen, dus een dikke druppel duurt langer.

Bedankt. Ik ga zo weg en kom om 15:00 weer terug.
Dan doe ik hem met nagelbijtende vingers aan :P.

Het is namelijk wel een dure pc rond de 600 - 700 euro geweest. Van 2009.

Lijm geleid trouwens slecht warmte dus je hebt kans dat de cpu te heet wordt...

En als hij erg heet wordt heb je natuurlijk weer kans dat de boel weer zacht wordt.
Hoe zou je trouwens kunnen controleren op een plaats waar je niet bij kunt ?

misschien is het slimmer geweest om het hele ophanging te vervangen, hiervoor moet vaak wel het hele mobo uit de kast worden gehaald.

Jongens ik heb de pc nu sins een half uur aanstaan en tot nu toe gaat het goed. Ik heb de temperatuur gemeten en die lag rond de 66 graden terwijl ik minecraft aan het spelen was.
Is dit gezond voor mijn pc? De koeler plakt trouwens nog goed maar op welke temperatuur gaat secondelijm smelten?

die lagg in minecraft kan net zo goed door de garbage collector komen. heb je die lagg ook in andere games? een HD4550 is zowieso geen gamekaart he?

Ik heb geen lag. Ik speel hiermee ook wel GTA IV op medium dus het is wel een redelijke kaart hoor xD.

sorry, ik weet niet hoe ik daarbij kwam :P
waarschijnlijk van dit gedeeldte:
Ik heb de temperatuur gemeten en die lag rond de 66 graden terwijl ik minecraft aan het spelen was.

hoe heb je het trouwens voor elkaar gekregen om dat pinnennetje van die bracket te breken? :P

HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEL Geweld thuidens het stofvrij maken xD.
Haha de volgende keer iets beter lezen lol. Hij staat nu al 2 uur aan en nog steeds 66 graden.
Moet toch wel goed zijn denk je? Ik zit nou gewoon op het internet en ik heb mijn minecraft server aanstaan

66 graden vind ik wel hoog voor jouw doen. ik heb op dit moment adobe illustrator, photoshop, muziek, mysql workbench en nog meer aanstaan, cpu is nog eens overgeclockt ook en draait hier op 49 graden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan