lijnen binden

Status
Niet open voor verdere reacties.

boudewijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2004
Berichten
32
dag

Ik heb een vraag. ik wil graag speedlinq adsl nemen, maar me vader wil ook geld besparen op ze telefoon rekening door bij zonnet te blijven. dus is de vraag kan je 2 adsl abonnementen nemen. en kan je ze dan ook binden tot 1. hopelijk kan dit:D

met vriendelijke groeten

Boudewijn :thumb:
 
gaat niet man het is je oude of je nieuwe maar niet de twee:D
 
Je kunt niet twee ADSL-lijnen op één telefoonlijn laten aansluiten.
 
Oeps ik zag net da het bericht van jerre verwijderd was:eek:
 
Laatst bewerkt:
Tip: Wij hebben "het net" van kpn, krijg je een modem bij met vier poorten! Werkt perfect en is niet te duur...
 
Geplaatst door boudewijn
oh en als je 2 telefoon lijnen in huis hebt?

2 lijnen die apart binnenkomen of ?
Waarom Speedlinq ?
Je kunt vast wel een kosten/baten analyse maken om je vader te overtuigen ?
 
nou kijk als we bij zonnet blijven Dan betalen we 30 euro per maand. Dan kan je onbeperkt bellen en internetten. we hebben nu een tel rekening van 80euro per maand. maar ik wil snel internet, dus is het goedkoper 2 verschillende pakketten te nemen. dan is alles maar 60 euro per maand. Dat zou ik dus bij speedlinq nemen omdat het zo goedkoop is. Dan sluit ik een contract voor een jaartje af, want dan neem ik adsl2 of glasvezelkabel.

Maar over adsl2, wenneer komt het nou uit? ik heb van iedereen verschillende dingen gehoord.

met vriendelijke groeten

boudewijn
:thumb:
 
Adsl is in de testfase.De resultaten worden in de loop van 2005 verwacht en evt daarna omgezet in een commercieel product.Wat KPN gaat doen is nog niet duidelijk.Dat zo'n beslissing tijd kost is logisch,want je kunt zo snel je netwerk veranderen van ADSL2+ naar VDSL.

Afhankelijk van je woonplaats zou je hier misschien in kunnen participeren:

http://www.quicknet.nl/actueel/mededelingen/6

Of dit nou echt geweldig is ? Time will tell.
 
Geplaatst door jerre21


wat bedoel je?:(

Ja ik had toen iets gelzen dat je een telefoonverbinding had met telenet en een adsl verbinding had. Daar wou ik op reageren. Je hebt dan 2 abo's en dat maakt duurder. Plots zag ik dat dat verdwen was. Daarom deze reactie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan