Hallo,
volgend probleem heb ik in de onderstaande file.
Zoals jullie kunnen zien is de file met 2 worksheets, eentje registratie en andere formules. Bij de formules staat per product de ingredienten die nodig zijn, code nummer en hoeveelheid.
In de sheet registratieform zie je een kleine kader, dit is een klein onderdeel van onze A3 registratieformulieren. Nu is de bedoeling dat ik vandaag de papieren in orde maak voor morgen ik gewoon bij naam het juiste product neem en dat alle andere velden automatisch worden ingevuld met de gegevens die bij dit product horen.
Ik kan eigenlijk enkel 1 keuze menu maken maar hoe hij de rest verder invult is voor mij een raadsel.
Kan iemand dit duidelijk uitleggen voor mij?
groeten
Bekijk bijlage registratieform.xlsx
volgend probleem heb ik in de onderstaande file.
Zoals jullie kunnen zien is de file met 2 worksheets, eentje registratie en andere formules. Bij de formules staat per product de ingredienten die nodig zijn, code nummer en hoeveelheid.
In de sheet registratieform zie je een kleine kader, dit is een klein onderdeel van onze A3 registratieformulieren. Nu is de bedoeling dat ik vandaag de papieren in orde maak voor morgen ik gewoon bij naam het juiste product neem en dat alle andere velden automatisch worden ingevuld met de gegevens die bij dit product horen.
Ik kan eigenlijk enkel 1 keuze menu maken maar hoe hij de rest verder invult is voor mij een raadsel.
Kan iemand dit duidelijk uitleggen voor mij?
groeten
Bekijk bijlage registratieform.xlsx