geertsjelle
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2009
- Berichten
- 87
Ik heb een Excel-VBA code die ik maar niet voor elkaar krijg, misschien dat iemand hier mij verder kan helpen?
Ik heb een matrix met daarin leidinggevende met de daarbij behorende medewerkers en de ADV en vakantie uren van de medewerkers. (zie ook de voorbeeld sheet)
Wat ik probeer te maken een “dropdown” selectie menu waar ik de leidinggevende kan selecteren. En dat op basis van deze selectie de daarbij behorende medewerkers met de ADV en vakantie uren worden weergegeven.
Volgens mij met het mogelijk zijn doormiddel van een VBA-code met Vlookup om de een dump te maken van de medewerkers van de betreffende medewekers. Ik kom er alleen niet uit.
Is er iemand die me hierbij verder kan helpen?
Ik heb een matrix met daarin leidinggevende met de daarbij behorende medewerkers en de ADV en vakantie uren van de medewerkers. (zie ook de voorbeeld sheet)
Wat ik probeer te maken een “dropdown” selectie menu waar ik de leidinggevende kan selecteren. En dat op basis van deze selectie de daarbij behorende medewerkers met de ADV en vakantie uren worden weergegeven.
Volgens mij met het mogelijk zijn doormiddel van een VBA-code met Vlookup om de een dump te maken van de medewerkers van de betreffende medewekers. Ik kom er alleen niet uit.
Is er iemand die me hierbij verder kan helpen?