Goedemorgen,
Ik ben bezig met een lijst/mogelijke uitkomsten voor het volgende:
Ik wil in Excel een getal invoeren.
Excel moet dan vervolgens alle mogelijkheden weergeven waardoor dit gedeeld kan worden, de uitkomst moet een geheel getal zijn (dus geen afronding)
Het minimum moet trouwens 45 zijn.
Ik kan begrijpen dat bovenstaande wat vaag klinkt vandaar dat ik het probeer te verduidelijken met een voorbeeld
In Excel voer je het getal bijvoorbeeld "450" in.
Nu wil ik graag dat Excel dan laat zien
1*450
2*225
3*150
5*90
10*45
aangezien er alleen hele getallen mogen worden gebruikt kan bijvoorbeeld 112.50 niet (4*112.50) ook het getal 30 kan niet aangezien dit minder dan 45 is.
Hopelijk heb ik het goed uitgelegd en kan iemand mij hiermee helpen

Dit is trouwens de eerste keer dat ik iets post dus wellicht doe ik het niet helemaal goed.

Gr. NESJA
Ik ben bezig met een lijst/mogelijke uitkomsten voor het volgende:
Ik wil in Excel een getal invoeren.
Excel moet dan vervolgens alle mogelijkheden weergeven waardoor dit gedeeld kan worden, de uitkomst moet een geheel getal zijn (dus geen afronding)
Het minimum moet trouwens 45 zijn.
Ik kan begrijpen dat bovenstaande wat vaag klinkt vandaar dat ik het probeer te verduidelijken met een voorbeeld

In Excel voer je het getal bijvoorbeeld "450" in.
Nu wil ik graag dat Excel dan laat zien
1*450
2*225
3*150
5*90
10*45
aangezien er alleen hele getallen mogen worden gebruikt kan bijvoorbeeld 112.50 niet (4*112.50) ook het getal 30 kan niet aangezien dit minder dan 45 is.
Hopelijk heb ik het goed uitgelegd en kan iemand mij hiermee helpen

Dit is trouwens de eerste keer dat ik iets post dus wellicht doe ik het niet helemaal goed.

Gr. NESJA