Lijst in 'Uitvoeren' wordt steeds gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ravenous

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
6
In het dialoogvenster 'uitvoeren' wordt steeds de lijst (pop down) met voorheen ingevoerde opdrachten gewist. Ik kan niet zien wat ik allemaal de laatste dagen heb ingetypt. Ik gebruik deze opdrachtregel vaak voor het opstarten van applicaties, etc..
Iemand enig idee?
 
Als je ook een anti-spyware tool draait zoals Adaware, dan is dit een van de dingen die leeggemaakt wordt als je na een scan op het tweede tabblad in de MRU-lijst alles selecteert. Kan dat het misschien zijn?

moon
 
Ik gebruik Spybot Search & Dirstroy en Zone Alarm Security Suite Pro. Verder geen andere anti spyware.
 
In CCleaner kun je "uitvoeren"afvinken bij Windows verkenner, voor je het programma start.
uittvoeren.gif
 
Maak je vaak (manueel of via een prog) de map tijdelijke internet-bestanden leeg? En ook is misschien deze optie aangevinkt: "de map met tijdelijke internet-bestanden leegmaken als de browser wordt afgesloten'' in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd.
 
Bedankt. Ik gebruik op een van de pc's inderdaad CCleaner en heb "uitvoeren" afgevinkt. Aleen bij de andere machine is dit niet het geval. Dus aan CC Cleaner ligt het niet alleen. Ook maak ik regelmatig manueel de map met tijdelijke internet-bestanden leeg. De optie: "de map met tijdelijke internet-bestanden leegmaken als de browser wordt afgesloten'' is op beide pc's niet aangevink. In zone alarm heb ik "clean run history" niet aangevinkt staan. Is het regelmatig opschonen van de map met tijdelijke internet-bestanden de oorzaak?
 
Is het regelmatig opschonen van de map met tijdelijke internet-bestanden de oorzaak?
Aantal jaren terug was dat één van mijn eerste vragen op Helpmij, het driftig legen van de map met tijdelijke internet-bestanden bleek de 'boosdoener.' :)
 
Bij mij worden tijdelijk bestanden gelijk gewist als ik IE afsluit (heb ik zo ingesteld). Maar mijn uitvoeren paneel raakt nooit leeg.
 
Geplaatst door gezina

Aantal jaren terug was dat één van mijn eerste vragen op Helpmij, het driftig legen van de map met tijdelijke internet-bestanden bleek de 'boosdoener.' :)
Ook toevallig ;-) Ik heb het e.e.a. uitgezocht op andere forums. Het blijkt inderdaad het geval te zijn dat je uitvoeren gewist wordt na het verwijderen van je temps. Alleen heb ik mijn temp niet geleegd de laatste dagen. Toch wordt uitvoeren nog steeds gewist.

Geplaatst door mverlaan
Bij mij worden tijdelijk bestanden gelijk gewist als ik IE afsluit (heb ik zo ingesteld). Maar mijn uitvoeren paneel raakt nooit leeg.

...Gek, ik ben benieuwd waar dat aan zou kunnen liggen.. Hoe stel je dat trouwens in dat je je tijdelijke bestanden wist als je IE afsluit? kon je dat niet via regedit doen?
 
Eigenschappen Internetexplorer\geavanceerd' in het rolmenu staat de optie
 
Geplaatst door Ravenous
...Gek, ik ben benieuwd waar dat aan zou kunnen liggen.. Hoe stel je dat trouwens in dat je je tijdelijke bestanden wist als je IE afsluit? kon je dat niet via regedit doen?
Dat had ik toch al gemeld in m'n 1e post post en toen meldde je:
De optie: "de map met tijdelijke internet-bestanden leegmaken als de browser wordt afgesloten'' is op beide pc's niet aangevinkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan