Hallo
Ik heb hier een formulier proberen te maken waarmee ik bepaalde data kan filteren en die gefitlerede data kan kopieren naar een andere sheet.
-Dus op sheet 1 staan in cel A1 tot A5 vijf woorden (heb ik nu met een simpele verwijzing in A300:A305 gezet
-op sheet 2 heb ik een giga tabel met data waarbij die vijf woorden gefiltert moeten worden
-daarna moet hij deze gefilterde data kopieren naar sheet drie (getransponeerd)
Ik heb onderstaande VBA gebruikt om het filter in te stellen maar hij gebruikt maar 1 parameter en ik krijg het niet voor mekaar om er meerdere te selecteren
kan iemand me vertellen hoe ik dit kan uitbreiden zodat het meerdere woorden gefiltered kunnen en daarna gekopieerd worden naar de volgende sheet?
Alvast bedankt
Ik heb hier een formulier proberen te maken waarmee ik bepaalde data kan filteren en die gefitlerede data kan kopieren naar een andere sheet.
-Dus op sheet 1 staan in cel A1 tot A5 vijf woorden (heb ik nu met een simpele verwijzing in A300:A305 gezet
-op sheet 2 heb ik een giga tabel met data waarbij die vijf woorden gefiltert moeten worden
-daarna moet hij deze gefilterde data kopieren naar sheet drie (getransponeerd)
Ik heb onderstaande VBA gebruikt om het filter in te stellen maar hij gebruikt maar 1 parameter en ik krijg het niet voor mekaar om er meerdere te selecteren
Sub RFilter()
'check
With Sheets("Input")
.AutoFilterMode = False
.Range("A1:A" & .Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row).AutoFilter 1, "=" & .[A300]
End With
End Sub
kan iemand me vertellen hoe ik dit kan uitbreiden zodat het meerdere woorden gefiltered kunnen en daarna gekopieerd worden naar de volgende sheet?
Alvast bedankt