• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lijst met data filter op meerdere parameters en copieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Weedz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Weedz

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Hallo

Ik heb hier een formulier proberen te maken waarmee ik bepaalde data kan filteren en die gefitlerede data kan kopieren naar een andere sheet.

-Dus op sheet 1 staan in cel A1 tot A5 vijf woorden (heb ik nu met een simpele verwijzing in A300:A305 gezet
-op sheet 2 heb ik een giga tabel met data waarbij die vijf woorden gefiltert moeten worden
-daarna moet hij deze gefilterde data kopieren naar sheet drie (getransponeerd)

Ik heb onderstaande VBA gebruikt om het filter in te stellen maar hij gebruikt maar 1 parameter en ik krijg het niet voor mekaar om er meerdere te selecteren

Sub RFilter()
'check
With Sheets("Input")
.AutoFilterMode = False
.Range("A1:A" & .Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row).AutoFilter 1, "=" & .[A300]

End With
End Sub

kan iemand me vertellen hoe ik dit kan uitbreiden zodat het meerdere woorden gefiltered kunnen en daarna gekopieerd worden naar de volgende sheet?

Alvast bedankt

Ik heb hier een test voorbeeldje gemaakt dan is het wat makkelijker te zien denk ik.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan