• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lijst met namen opmaken vanuit HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het ophalen van de post zullen bewoners zich toch moeten legitimeren ?
Dat doen ze niet met hun initialen.

Mijn excuus voor de late reactie, ben even niet met het document bezig geweest.
De bewoners legitimeren zich inderdaad maar wanneer door een fout in de lijst de initialen anders op hun ID staan dan op de lijst loopt het mis.

Ik ben vannacht wel even bezig geweest maar kom erachter dat de eerste naam uit de lijst wegvalt bij het ophalen van de HTML, nu ben ik al wezen experimenteren om een aantal waarden te veranderen in de code maar geen een met het juiste resultaat, hopelijk is er hier iemand die me kan uitleggen wat er mis gaat zodat ik hier ook weer van leer.

Laatst bewerkt:
In je inmiddels verdwenen html-export, stond bovenaan een hele lage rij van 2 eenheden, waarin de kolombreedtes werden ingesteld.
Staat die er nu nog in als je exporteert? of heb je andere exportopties aangevinkt?
Een nette tabel heeft headers/koppen.

Bij het exporteren zijn er helaas geen opties in te stellen, het programma stelt zelf de lijst samen en ik kan alleen opslaan als doen.

vervang
Code:
.Resize(, 8) = Array("Ruimte", "Achternaam", "Voornaam", "Geb-datum", "Geslacht", "Leeftijd", "Initialen", "Post")
door
Code:
.Offset(-1, 0).Resize(, 8) = Array("Ruimte", "Achternaam", "Voornaam", "Geb-datum", "Geslacht", "Leeftijd", "Initialen", "Post")

@kenners
door het gebruiken van .EntireRow.Insert verandert de cell waar With .Cells(3, 1) naartoe verwijst

@ alphamax, mijn hartelijke dank, zoals ik het nu begrijp had ik hier dus niet zomaar uit kunnen komen met mijn zeer beperkte kennis van VBA.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan