• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

lijst met veel van het zelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chinook

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo allemaal
Ik ben hier nieuw en heb een vraag over exel.

Ik heb een lijst met allemaal namen. Bij die namen hoort informatie over wat deze persoon heeft gedaan (BV hardlopen 500 meter).
Nu hebben ze allemaal gemeen dat ze wel eens het zelfde hebben gedaan.

BV a heeft 500 meter hard gelopen en touwtje gespongen
b heeft hink stap sprong gegdaan en 500 meter hard gelopen
c heeft vergespongen en 500 meter hard gelopen.

Ik wil nu graag alleen alle verschiilende onderwerpen automatisch uit deze exel file halen.

Wie kan mij hier bij helpen.
Ik heb niet erg veel ervaring mogelijk kunnen jullie een voorbeeld geven zodat ik dat kan kopieren.
Aanpassen voor de cellen gaat wel lukken (denk ik).

Graag reactie

VR GR Chinook

Chinook,

Als je nu eens je lijst laat zien, en je zet erbij wat je waar als resultaat wilt zien. Kunnen we je er misschien wat formules voor bedenken.

Hierbij een voorbeeld van een gedeelte van die lijst.

Deelnemer A
3300 ICP Course and FY09 Test
3300 ICP Course Materials & FY08 Test
3300 ICP rel 6.1 I+M Fast Track Leader-Led
3300 ICP rel 7.1 I+M Update Self-Study

Deelnemer B
Your Assistant rel 3.0.8 I+M for 3300 ICP Self-Study
Your Assistant Sales Course Materials & Test
3300 ICP rel 8.0 I+M Update Self-Study
3300 ICP I+M Pre-Course Assessment
3300 ICP rel 7.0 UR2 I+M Update Self-Study
3300 ICP rel 7.1 UR2 I+M Update Self-Study

Deelnemer C
3300 ICP rel 9.0 I+M Update Self-Study
3300 ICP rel 7.0 I+M Update Self-Study
3300 ICP rel 7.0 UR2 I+M Update Self-Study
3300 ICP Site Qualification Self-Study