Ik heb een bestaand Excel document. Hierin worden via ODBC een een lijst geïmporteerd uit een SQL database. De eerste lijst bevat id + klantnaam + adresgegevens. De 2e lijst bestaat uit id + naam + klantid
De 2 lijsten zijn gekoppeld, als ik in de eerste lijst een klantnaam selecteer dan wordt het bijbehorende id aan de lijst met contactpersonen en worden alle namen gefilterd met het juiste klantid.
Dit werkt zonder problemen in één werkblad, maar hoe moet ik omgaan met meerde werkbladen in één document? Ik kan niet zomaar de query's kopieëren.
Iemand een tip? Misschien de complete lijst met klanten en contactpersonen binnenhalen en zoeken op hetzelfde klantid?
Graag enige hulp.
De 2 lijsten zijn gekoppeld, als ik in de eerste lijst een klantnaam selecteer dan wordt het bijbehorende id aan de lijst met contactpersonen en worden alle namen gefilterd met het juiste klantid.
Dit werkt zonder problemen in één werkblad, maar hoe moet ik omgaan met meerde werkbladen in één document? Ik kan niet zomaar de query's kopieëren.
Iemand een tip? Misschien de complete lijst met klanten en contactpersonen binnenhalen en zoeken op hetzelfde klantid?
Graag enige hulp.