• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lijst verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brecat

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hoi,

Ik heb een lijst gemaakt in mijn file. (zo een lijst die sorteert) . Maar ik krijg deze niet meer weg? Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?

Kan iemand me alvast verder helpen.

Hoi,

Ik heb een lijst gemaakt in mijn file. (zo een lijst die sorteert) . Maar ik krijg deze niet meer weg? Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?

Kan iemand me alvast verder helpen.

Wat voor lijst bedoel je precies?
Wellicht via Data - Datavalidatie?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

In mijn Engelse Excel versie, gaat het via de Werkbalk List, dan op List klikken (pijltje naar beneden, menu rolt uit), dan "Convert to range".

Wigi

Hoi,

Het lijstje dat ik heb is daar waar je in de titel kunt kiezen welke gegevens je wilt zien. Dit heb ik gemaakt bij Data --> lijst maken --> en dan bereik ingeven. Ik krijg dit niet meer weg ik kan enkel het bereik kleiner maken, maar krijg dit niet volledig weg.

Hoi,

Het lijstje dat ik heb is daar waar je in de titel kunt kiezen welke gegevens je wilt zien. Dit heb ik gemaakt bij Data --> lijst maken --> en dan bereik ingeven. Ik krijg dit niet meer weg ik kan enkel het bereik kleiner maken, maar krijg dit niet volledig weg.

Het is een kwestie van de cellen selecteren en op Delete klikken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Dit lukt helaas niet.Weet iemand hoe ik lijst kan verwijderen?

Dit lukt helaas niet.Weet iemand hoe ik lijst kan verwijderen?
Hmm, dat verbaast mij nogal. Je moet overigens niet in Data - Lijst zitten.
Voeg anders het bestand erbij als het geen gevoelige informatie bevat.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Beste Brecat,

Via de ned. versie lukt het ook perfect (zie post van Wigi voor eng. versie:thumb:).

1. Selecteer een cel van de lijst.
2. Selecteer in menubalk: data - lijst - converteren naar bereik
3. Bevestig je keuze en de lijst is verdwenen...

Rafke...

Beste Brecat,

Via de ned. versie lukt het ook perfect (zie post van Wigi voor eng. versie:thumb:).

1. Selecteer een cel van de lijst.
2. Selecteer in menubalk: data - lijst - converteren naar bereik
3. Bevestig je keuze en de lijst is verdwenen...

Rafke...

dat deel is bij mij dus licht grijs.. kan ik niet selecteren. :( Ik heb een behoorlijk aantal lijsten gemaakt in een map, door de 'reeks' cellen te selecteren en in het vakje waar normaal het celnummer staat hier een naam te kiezen.

Deze lijsten krijg ik niet meer weg, weet iemand raad? :thumb:

Invoegen >> Naam >> Definiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan