Lijst verzonden items verwijderen ui WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Ik heb op mijn laptop WLM en nu wil ik de verzonden items van 2014 verwijderen en een backup van maken
De backup heb ik als volgt gemaakt een mapje aangemaakt <dan de bestanden in de map in WLM geheel geselecteerd>knippen>plakken in de net aangemaakte map.
Dat is goed gegaan deze staan er allemaal in en kan ze nu ook openen dat werkt goed
Maar als ik nu terug kijk in WLM zie ik alles nog staan in deze map??? terwijl ik heb gekozen voor knippen
Als ik deze nu wil verwijderen krijg ik de foutmelding "er is een fout opgetreden"
Hoe krijg ik deze map dan wel leeg???
e de waele
 
Hallo ben ik weer, allereerst nog gelukkig nieuwjaar.

Probeer deze eens en bij mij werkt het.
Ga naar de map verzonden items.
Ga naar de eerste mail die je ziet.
Ga daar opstaan met je muis.
Niet dubbelklikken.
Druk dan tegelijk op de toetsen CTrL+A
Dan zie je alle mails oplichten. Als je dat ziet druk dan op de toets Delete of Del. Weg is weg.

Probeer eens, anders is het een instelling ergens bijvoorbeeld berichten (map verzonden items) achterlaten op de server o.i.d.
 
Hallo ManaMana
Blij je weer eens te horen ( had niet anders verwacht ha ha ) en aller eerst een gelukkig en zeker een gezond nieuw jaar
IK heb mijn lijst geheel verwijderd Maar ik heb toch nog iets te vertellen misschien dat anderen daar iets aan hebben
Zoals je antwoord heb ik het volgende gedaan Open de map verzonden items>klik de eerste mail aan>Contr+A (alles is geselecteerd)
Dan klik ik op DELETE (maar krijg een foutmelding) dan klik ik op SHIFT+DELETE en vraagt hij of alles mag worden verwijderd en dan lukt het wel
Dus weer wat geleerd Heel veel dank en tot de volgende vraag maar weer
e de waele
 
Hahaha. Ja daar was ik weer even dus, ik kon je niet vergeten. :d helemaal blij weer. Opgelost dus. En weer tot de volgende keer. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan