Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vraag is de volgende , kan men ergens in windows xp zien wat er is gedownload in de laatste dagen?
of bestaat er een of ander programma om dit te controleren?
alvast bedankt
ik dacht eens ergens gezien te hebben day men een lijst met alle gedownloade muziek filmpjes ...ed kon oproepen , en zo kon controleren wat er juist is gedownload, als je met kinderen zit is dit zeer handig![]()
ik heb het geprobeerd maar er komt een waarschuwingsvenster met de volgende tekst;bij I.E. ga naar Extra>Internet opties en klik op instellingen bij browsegeschiedenis... Klik dan op bestanden weergeven dus dan kom je in: \Local Settings\Temporary Internet Files
Daar staat alles wat je hebt binnengehaald de afgelopen tijd... Je kan ook sorteren op grootte van bestand. Misschien heb je hier wat aansucces
Hierbij kan je dus zelfs zien welke Youtube filmpjes er zijn bekeken. meestal zijn dat de .FLV files enzo.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.