• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Lijsten vergelijken en invullen.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja snap ik maar het was van iemand anders die hem had gemaakt in Excel365 en op het werk willen ze dat niet hebben. en even opzetten naar 2013 ging niet goed. En de mensen die er mee moeten werken die kunnen alleen maar nummertje invoeren meer niet. hebben er geen verstand van en willen ook niet meer bij leren. dus als ik met en draaitabel aan kom. dan lopen ze gelijk weg.

Oké, jammer.
Dan je baas er eens even op attenderen wat hij wil heeeeeeel fout gevoelig is en dan vooral met nummertjes intikken e.d. Maar ja, baas beslist.

Zag net dat je werkt met 2013 en Willem had de filterfunctie ook al voorgesteld.Werk aan een andere VBA oplossing

Laatst bewerkt:
ik heb de online versie ook die niet werkt omdat wij werken in 2013 maar hoop dat jullie het idee en beetje snappen. gooi het bestand hier neer.

Bijlagen

Tunnelvisie heet dat.

#15 doet precies wat je wilt.

Laatste reactie even gemist.
en ja filter functie werkt niet in versie 2013

Misschien toch draaitabel want voor je werkgevers is het gewoon een getalletje in een celletje plaatsen.

Als het niet kan zoals het moet.
Dan moet het maar zoals het kan.

Oke dankje maar als ik #15 open is het en rommeltje.
zal wel aan mijn Excel liggen.

Stop er mee. de mensheid zoekt het maar uit.

Warme Bakkertje.

Ben er zaterdag mee aan het stoeien geweest. Maar als ik en tabel bij voeg en dan in het tabblad de Tabelnaam naar invoer. en dan de velden invul met de =ALS dan loopt het niet goed.

heb ook nog de VBA-code verandert. Want hij haalt niet alles weg als ik het nummer invoer.

Ik kom er niet uit wat ik verkeerd doe. Zet zelf de computer tussen door en keer uit en aan.
heb zelf office verwijdert van mijn computer en opnieuw er op gezet.

Wil het daarna nog niet dan geef ik het op.

Bijlagen

Ik had er dit weekend al aan gewerkt dus had hem al klaar liggen.

Ik heb enkele rijen tussengevoegd bij de tabellen omdat er uitschieters zijn van 6-7 rijen van hetzelfde nummer. Bij VHM zijn er echter enkele met meer dan 10 resultaten. Ga je die opvragen dan zal je alles van de tabel eronder overschrijven ?Bekijk het eens en laat maar weten.

Bijlagen

Dankje was zelf ook al en eind gekomen.

Er was iemand zo slim om achter "ID_Nummer" en spatie te geven waardoor alles vast liep.

bedankt Warme Bakkertje weer en hoop bijgeleerd.

Graag gedaan en suc6 verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan