Lijstnummering 4 en 5 niet zichtbaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Hallo,

in een veelgebruikt sjabloon is het kiezen van lijstnummering 4 en 5 niet mogelijk. ik kan ze ook niet in de lijst bij het beheren van stijlen kiezen (zie bijlage).Als ik een nieuw document open zie ik ze wel staan. in het uiertste moet ik het sjabloon opnieuw maken, maar dat is veel werk. Weet iemand waar dit aan ligt?

Alvast bedankt, emc.

Lijstnummering.jpg

Kun je de sjabloon niet posten? Dat kijkt een stuk makkelijker.

Ik ben er nog niet uit; vrees ik. Normaal gesproken reageren lijsten (en lijststijlen) op de tab toets om het niveau hoger of lager te maken, maar daar is hier ook geen sprake van. Ook het toekennen aan een sneltoets en dan in het document gebruiken verandert niks. Ik zou de stijlen vergeten en en nieuwe maken. Ik de nieuwsbrief leg ik deze maand uit hoe je goed werkende lijsten kunt maken, wellicht heb je daar nog wat aan. Ondertussen zoek ik nog wel even door, want het probleem is wel interessant :).
Overigens is je document geen sjabloon, maar een document. Maar daar ligt het probleem vermoedelijk niet.

Ik doe niks af aan mijn vorige tips, maar ik heb het gevonden :D. Als je op de knop <Stijlen beheren> klikt in de lijst met stijlen, en je gaat naar het tabblad <Aanbevelen> kun je de verborgen lijststijl opzoeken. Je kunt dan en met de knoppen <Weergeven>, <Verbergen tot na eerste gebruik> en <Verbergen> aangeven of en hoe een stijl te zien is. In jouw geval moet je dus "Lijstnummering 4" selecteren en op <Weergeven> klikken. Dan staat hij weer in de lijst. Doe dat dan uiteraard in de sjabloon, en niet in een document anders blijf je bezig :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan