• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lijstweergave maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Uitleg
1. Ik heb blad1 getransponeerd naar Matrix (blad).
2. Als ik wijzigingen aanbreng op blad1 staan deze ook op Matrix (blad).
Nu is Matrix als zodanig onbruikbaar en heb Matrix dus gekopieerd met >Plakken speciaal met alleen > Waarden naar Lijstweergave. Dit omdat er veel onbruikbare zaken stonden en de zaak onoverzichtelijk was. In de lijstweergave (blad) kan ik de kolommen e.d. verwijderen e.d.
Nu wijzigt Blad1 en ik dacht dat los ik op met op Lijstweergave een celverwijzing naar Blad1 =Blad1!C19 (voorbeeld). Echter de ene keer pakt die wel de andere keer niet en ook onhandig is dan de formule door te trekken.
Is deze zaak op te lossen opdat wel een goede lijstweergave te krijgen is, die bijgewerkt wordt. Of is er een heel andere aanpak nodig?

Bekijk bijlage Lijst van kabelhaspels_H.xlsx

Edit:
Ik stop met deze materie want het levert teveel problemen en werk op. Ga gewoon handmatig verder. Kan ik alles goed overzichtelijk maken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan