hallo
heb een foutje gemaakt met verplaatsen van de map shared in limewire ,had deze map verplaats naar gedeelde documenten,denk dat verkeerd was eh weet niet zeker (ivm topic hier over trojan die limewire in de war zou schoppen),dit deel twijfel ik,dacht al eerder limewire opgestart te hebben maar twijfel,in ieder geval kreeg ik een melding van pad onbekend om bestanden op te slaan,
eh zag dat ie gelijk wat veranderd had ,alles was ineens gedeelde documenten van de mappen en zag een paar bestanden rood,muziek maar ook van de firewall !
eh hadt de map ook terug gezet maar werkte niet goed meer!
na deinstalleren ,bleef 1 map over in program files ,met de un installer daarin ,eh krijg deze niet weg ,is nog in gebruik door ander programma !
registerwaarden verwijderen hielp niet via ccleaner(vond oude bestanden ook van limewire)
eh hoe krijg ik deze sub installer weg ???zonder java te moeten deinstalleren en weer te installeren?ps heb al eens opnieuw geinstalleerd en gedeinstalleerd ,hielp niet!

eh hadt de map ook terug gezet maar werkte niet goed meer!
na deinstalleren ,bleef 1 map over in program files ,met de un installer daarin ,eh krijg deze niet weg ,is nog in gebruik door ander programma !
registerwaarden verwijderen hielp niet via ccleaner(vond oude bestanden ook van limewire)
eh hoe krijg ik deze sub installer weg ???zonder java te moeten deinstalleren en weer te installeren?ps heb al eens opnieuw geinstalleerd en gedeinstalleerd ,hielp niet!
Laatst bewerkt: