lime wire un installer

• Onderwerp starter Onderwerp starter brum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brum

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
hallo :o heb een foutje gemaakt met verplaatsen van de map shared in limewire ,had deze map verplaats naar gedeelde documenten,denk dat verkeerd was eh weet niet zeker (ivm topic hier over trojan die limewire in de war zou schoppen),dit deel twijfel ik,dacht al eerder limewire opgestart te hebben maar twijfel,in ieder geval kreeg ik een melding van pad onbekend om bestanden op te slaan,:o eh zag dat ie gelijk wat veranderd had ,alles was ineens gedeelde documenten van de mappen en zag een paar bestanden rood,muziek maar ook van de firewall !
eh hadt de map ook terug gezet maar werkte niet goed meer!
na deinstalleren ,bleef 1 map over in program files ,met de un installer daarin ,eh krijg deze niet weg ,is nog in gebruik door ander programma !
registerwaarden verwijderen hielp niet via ccleaner(vond oude bestanden ook van limewire)
eh hoe krijg ik deze sub installer weg ???zonder java te moeten deinstalleren en weer te installeren?ps heb al eens opnieuw geinstalleerd en gedeinstalleerd ,hielp niet!

Laatst bewerkt:
Heb je de map Incomplete ook verwijderd? Daar blijven altijd wat dat-bestandjes in staan.
Probeer alles eens in veilige modus te doen, ook CCleaner.

Heb je de map Incomplete ook verwijderd? Daar blijven altijd wat dat-bestandjes in staan.

hoi van de map incomplete wist ik ik niet ,heb die nu verwijderd,maar kan jammer genoeg de map met uninstaller erin niet verwijderen,heb via ccleaner al gekeken met programma en bij opstarten,en voor de check effe bij deinstalleren,maar limewire was al weg!
eh :o eh heb nog wel wat vragen over deinstallatie programma en op starten ,kwam met kijken net wat rare dingen tegen die ik niet ken! eh misch zou je er ook eens naar willen kijken!
ga nu eerst via veilige modus proberen!!

via veilige modus is het gelukt te verwijderen!dankje:thumb: werk niet zo vaak ermee !
eh voor de vragen van de ccleaner ,kan ik die hier stellen?gaat om deze benaming ,web fldrs XP en deze windows xp hoftix kb 8 cijfers , zou eh wat info over deze programma en misch nog 2 meer ,heb een printscreen gemaakt ,eh zag ook een topic over dit 'Genuine Advantage, ,illegale xp versie ,eh heb zelf ook illegale versie had er al topic over geopend en antwoord gekregen!eh vervelendste is toch geproberd heb pas om bepaalde updates binnen te halen ,eh kreeg deze er dus gratis bij zeg maar ,eh zal ik vast niet zomaar kunnen verwijderen of wel?en heb ook geen idee of wat veranderd heeft!
over aantal weekjes stap ik over op andere pc of windows 2000 professional installeer ,was ook niet duur geloof ik !,

Laatst bewerkt:
hoi hoi jep die is klaar!!
175.jpg

deze heb ik verwijderd en backup gemaakt!
als je wil kan ik ook een printscreen maken van de opstart items ,heb daar 2 gevallen staan die ik niet begrijp!!(heb nu voor de 2 keer gewerkt ,op deze manier met de cleaner,normaal alleen schoonmaken!)
wat ik nu nog kan leren is mooi meegenomen alvast!

Laatst bewerkt:
sorry voor de grote was niet de bedoeling(verander dit nog,werk nu voor eerst met gadwin printscreen)
173.jpg

171.jpg

eh heb nog wel veel meer vragen ,eigenlijk maar goed! (over norten ghost trap en norten ghost 2003)
dit eerst maar eens!

Laatst bewerkt:
Je afbeeldingen zijn niet zichtbaar voor mij. Tip: registreer je eenmalig bij ImageShack, daarna kun je afbeeldingen uploaden en krijg je meteen diverse soorten "links" die je ook in je antwoord kan plakken. Let er op het zwarte balkje onder de afbeeldingen weg te vinken.

In dit topic kunnen we beter bij Limewire blijven. Vragen over totaal andere onderwerpen kun je beter in de desbetreffende sub-fora zetten.

:confused: hoi boeing eh ze stonden er wel ,heb het gecheked ,en eh de komen van deze opload site af http://www.imgfreehost.com/index.php met de goede regel eronder ,vind dit raar maar goed!
zal die andere vragen wel in ander topic doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan