LimeWare 4.1.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

J-W-Buijtendijk

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2000
Berichten
167
LimeWire 4.1.8

Toevallig bij het bladeren kwam ik Limeware tegen en mischien kan iemand mij helpen. Ik krijg geen verbinding met LimeWare er is iets met het netwerk Leve Firewall. Sinds ik sp2 er op heb heb ik regelmatig problemen voor de sp2 ging alles prima maar nu het onderwerp. Dit vond ik op internet allemaal gegevens waar ik niets van begrijp wat moet ik doen?

Poorten openen in Firewall voor Internet-verbindingen in Windows XP

Na het inschakelen van Firewall voor Internet-verbindingen werken bepaalde spelletjes en andere programma's niet meer naar behoren. Hoe kan dit voorkomen worden? Voor een juiste werking moeten sommige programma's en spelletjes informatie via het netwerk ontvangen. De informatie komt de computer binnen via een poort voor inkomend verkeer. De juiste poorten voor inkomend verkeer moeten op de computer geopend zijn zodat Firewall voor Internet-verbindingen de informatie kan doorgeven. De volgende lijst biedt een overzicht van de toepassingen en spelletjes waarvoor u wellicht handmatig poorten moet openen opdat de programma's naar behoren werken. Onder deze lijst vindt u stapsgewijze instructies voor het handmatig openen van poorten in Firewall voor Internet-verbindingen. Toepassingen Leverancier Poorten Opmerkingen
Bestands- en printerdeling TCP 139, 445; UDP 137, 138, 445
AOL Instant Messenger America Online TCP 443, 563 Alleen vereist voor bestandsoverdracht
Backup Exec Veritas UDP 137; TCP 3032, 3033
Brightstor ARCserve Backup CA International TCP 445
Exceed 7 Hummingbird Communications Raadpleeg de documentatie
Exceed 8 Hummingbird Communications Raadpleeg de documentatie
HostExplorer Hummingbird Communications Raadpleeg de documentatie
ICQ Raadpleeg de documentatie
Laplink Laplink.com Inc. TCP 389, 1183, 1184, 1547
MSN Messenger Microsoft TCP 6891-6900 Alleen vereist voor bestandsoverdracht
Paltalk 5.0 A.V.M Software Inc. Raadpleeg de documentatie
PCAnywhere Symantec Corporation TCP: 5631, 5632
Trillian Cerulean Studios Raadpleeg de documentatie
Vypress Auvis Vypress Raadpleeg de documentatie
Vypress Chat Vypress Raadpleeg de documentatie
WinMessenger Vypress TCP 139, 445; UDP 137, 139
WinMX Frontcode Technologies TCP 6699; UDP 6257
Windows Messenger Microsoft TCP 6891-6900 Alleen vereist voor bestandsoverdracht

DE FIREWALL VAN DE VERBINDING VAN VENSTERS XP INTERNET: Dit is van de Site LIMEWARE
1. Ga beginnen - > het Comité van de Controle
2. De Verbindingen van het open Netwerk.
3. Juist klik op de verbinding u om met het netwerk gebruikt te verbinden
4. Kies Eigenschappen
5. Ga naar het Geavanceerde Lusje
6. Als uw wordt toegelaten gaan naar stap 8 firewalled
7. Als u de firewallcontrole van Vensters wilt toelaten XP de doos (dit zal de "montages" knoop toelaten. Als u niet geinteresseerd in het toelaten van uw firewall van Vensters XP bent, annuleert de klap -- LimeWire zal niet beïnvloed worden.
8. Raak de het Plaatsen Knoop.
9. Raak "toevoegen..." knoop.
10. Op het beschrijvingsgebied voeg "Gnutella toe"
11. Plaats het IP adres aan "127.0.0.1"
12. Controleer de Radioknoop van TCP
13. Plaats de externe en interne havens aan 6346
14. O.K. klap
15. Herhaal stappen 9 tot 13, behalve deze tijdcontrole de radioknoop UDP in stap 12.
16. Zorg de lijst van de diensten twee punten vermelde Gnutella heeft, ervoor en zorg ervoor zij allebei worden gecontroleerd.
17. Klik o.k.
Sorry voor deze lange informatiet graag een goed bericht . buijt@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan