Limewire 4.9.23 PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcpfan

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Ik heb laatst Limewire pro gekocht maar heb problemen met mijn Firewall instellingen. Ik heb al gekeken bij confuguratiescherm, als ik daar mijn firewall uit zet maar dan doet die het nog steeds niet. Weet iemand misschien wat ik nog meer kan proberen?

Nou onderin staat dat limewire een firewall heeft ontdekt en daarom kan die geen verbinding maken...

wat voor router heb jij??? ik gebruik zelf ook limewire pro ook via de router nergens geen problemen mee

die router heeft er geen bal mee te maken, topicstarter krijgt een message van zijn firewall !!!

en zonder te weten welke is het moeilijk helpen.

Een router geeft bij mijn weten geen meldingen.

die router heeft er geen bal mee te maken, topicstarter krijgt een message van zijn firewall !!!

en zonder te weten welke is het moeilijk helpen.

Een router geeft bij mijn weten geen meldingen.

@Jean
Nope maar limewire geeft zelf melding zals hij denkt dat er een firewall is.
Daarnaast geeft melder aan dat hij de standaard (mijn interpretatie) windows firewall al heeft uitgezet en niet op de hoogte is van een andere firewall op zijn pc (wederom mijn interpretatie)
En een router is tegenwoordig uitgerust met een firewall dus is het erg goed mogelijk dat die de boosdoener is.......

@rhcpfan
Jou internet modem zal ook een router zijn (dat losse kastje tussen de pc en de telefoon/kabel aansluiting).
Kun je aangeven welk type dat is?

selecteer op de volgende link jou type router en volg de handleiding die je dan krijgt
http://www.portforward.com/english/applications/port_forwarding/Limewire/Limewireindex.htm

ik heb hem opnieuw geinstaleerd en hij werkt! bedankt voor het helpen verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan