Limewire download niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annemiek75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Ik kan sinds vanmiddag via limewire niet meer downloaden, ik kan wel nummers zoeken, maar alleen nummers die vanaf een T3 verbinding worden aangebonden kan ik downloaden al het andere niet.
Weet iemand of er wellicht een storing is?
Ik heb het programma al een paar keer afgesloten, zelfs mijn pc opnieuw opgestart.
Mijn vriend heeft het thuis geprobeerd en die heeft hetzelfde probleem.
Alvast bedankt voor evt reacties
Groetjes Annemiek

Ik kan sinds vanmiddag via limewire niet meer downloaden, ik kan wel nummers zoeken, maar alleen nummers die vanaf een T3 verbinding worden aangebonden kan ik downloaden al het andere niet.
Weet iemand of er wellicht een storing is?
Ik heb het programma al een paar keer afgesloten, zelfs mijn pc opnieuw opgestart.
Mijn vriend heeft het thuis geprobeerd en die heeft hetzelfde probleem.
Alvast bedankt voor evt reacties
Groetjes Annemiek
Wanneer je vriend het op dezelfde dag had kan het zijn dat limewire er even uit lag,je kan trouwens beter bij torrents dl ga hier even heen www.dukeN.nl veel succes

bij mij is er geen probleem het kan inderdaad een kort hikje in het netwerk zijn geweest de via kabel/adsl aangeboden zaken gaan wel traag maar ze komen binnen

Lmewire blijft hier hangen bij verbinding maken. Dat doet ie sinds begin vd middag en is helaas nog steeds zo.
Ik heb bittorrent gedownload, maar daar snap ik niks van helaas.
Probeer gewoon verder

Lmewire blijft hier hangen bij verbinding maken. Dat doet ie sinds begin vd middag en is helaas nog steeds zo.
Probeer gewoon verder
Hi Annemiek ik heb je een link gegeven naar dukeN.nl
Ga daar nu eens heen en lees eerst eens goed hoe je moet dl het staat er stap voor stap beschreven hoe je van torrents moet dl.
Ik raad je aan eerst Bitcomet te dl dat is het programma waar je je dl mee binnen haalt.
nu heb je nog programma`s nodig om de dl te vinden dit kan je met vele cleenten doen,in het programma bitcomet staat al een rijtje waar je de dl kan zoeken spyhunter bv.
The piratebay is ook een goede.
Let wel op je moet op veel sites wel een account aan maken niet op iedere.
Dit is een heel korte uit leg van torrents downloaden is heel makkelijk,maar lees en print evt eerst het voor jouw belangrijkste uit op de site dukeN.nl.
Gun je eerst is een uur om het te begrijpen ga dan aan de slag.
Met een beetje inzet,en doorzettings vermogen moet het je lukken,eenmaal op torrents en je zal er geen spijt van hebben.
Veel succes ....nixs.......

Probeer gewoon verder
Een hele goede zet al werkt het anders er staat veel meer op dan limewire,limewire lijkt grossier te worden van nep bestanden:evil:

Ps Annemiek vergeet je vraag niet als opgelost te zetten wanneer dit nu het geval is die kan rechts onder bij status
Mvgr . . . nixs. . .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan