[Limewire en Ares] Kunnen geen verbinding maken in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi

ik heb Limewire gedownload, maar deze kan geen verbinding maken. na een half uur nog steeds niet.. daarom heb ik Ares gedownload maar die kan ook geen verbinding maken, heb het met windows firewall uit geprobeerd, maar werkt nog steeds niet. De poort die Ares aangaf in de settings heb ik in de router opengezet.. Ook geen nut gehad.. Er zijn meer mensen met dit probleem, maar ik heb de oplossing er niet tussen kunnen vinden :(

weet iemand hier iets voor?

En welke virusbescherming? MCAfee toevallig?

Hoi !

Die versie moet prima werken op Vista !

Waarschijnlijk zit het probleem in je firewall, of (indien je die gebruikt) in de firewall van je router !

In dat geval port-forwarden: www.portforward.com.

Greetz,

Harry.

Nee.. dit werkt ook niet.. bij beide programma's heb ik de poorten opengezet, maar geen succes...:(

Hoi !

En ZoneAlarm uitschakelen al geprobeerd ?

Nogmaals, die Limewire-versie werkt hier prima op 2 Vista-PC's !!

Dus zit het echt in je beveiligings-instellingen.

Greetz,

Harry.

4.14 Pro draait hier ook prima.
Een oudere versie deed het inderdaad ook hier niet.
Zit hem inderdaad in de instellingen.

Dus zit het echt in je beveiligings-instellingen.

Ik heb beide programma's al eens uit gehad, maar misschien dat het kan liggen aan de windows instellingen.. maar daar kan ik geen touw aan vastknopen..

ik zie bij windows beveiligingscentrum ook nog iets staan van Windows Defender.. misschien heeft dat invloed?

Hier staat windows beveilingscentrum wanneer NOD32 en ZoneAlarm zijn uitgeschakeld..

zijn er nog andere soortgelijke programma's die ik zou kunnen gebruiken?

Limewire en Ares] Kunnen geen verbinding maken in Vista

Hoi (ter Informatie Ik Ben Bij Telenet Aangesloten)
Ik Heb Limeware en Ares Ook Getest Op Vista En Op Xp Maar Het Werkt Niet Maken Geen Verbinding
Toen Heb Ik Het Op Mijn Laptop Geinstalleerd Met Vista Erop Nog Steeds Geen Verbinding.
Nu Ben Ik Met De Laptop Naar Een Vriend Geweest En Die Heeft Dommel Als Internetprovider Via De Telefoonlijn, Daar Mijn Laptop Aangesloten En Het Werkt Zowel Limeware Als Ares.
Die Test Heb Ik Nog Eens Bij Een Vriend Gedaan Die Belgacom Als Internet Heeft En Het Werkt.
Nog Een Test Gedaan Bij Mijn Broer Die Heeft Scarlet Als Internetprovider Via Telefoonlijn Met Hetzelfde Risultaat Het Werkt.
Conclusie Bij Mij Althans Is Telenet is De Boosdoener,dus Ga Ik Het Afzeggen En Neem Ik Dommel Als Internet Provider Met Zijn 75 Gigabyte Volume En Maar Downladen.
Groetjes Albano

Laatst bewerkt:
zijn er nog andere soortgelijke programma's die ik zou kunnen gebruiken?

Frostwire is een programma wat verdacht veel lijkt op Limewire. Het heeft dan ook (gedeeltelijk?) dezelfde makers. Ik gebruik het zonder problemen op Vista Basic :thumb:

limewire plus werkt ook niet, ga nu frostwire proberen ;)

[edit]
Frostwire werkte ook niet, toen kwam er een popup message, dat ik naar het chatkanaal moest gaan, en daar ?connect moest typen in het support kanaal. Daar stond dat ik bij verbindingen (in Frostwire) een ip-adres en een poort moest toevoegen (deze kreeg ik als antwoord op "?connect"). 5 seconden wachten en ik had een Zeer Goede verbinding :D. Deze ip ook uitgeprobeerd in LimeWire, en ook hier een Zeer Goede verbinding :D :thumb: Dus nou ga ik maar eens kijken welke van de twee ik blijf gebruiken ;) Bedankt!!

Laatst bewerkt:
limewire plus werkt ook niet, ga nu frostwire proberen ;)

[edit]
Frostwire werkte ook niet, toen kwam er een popup message, dat ik naar het chatkanaal moest gaan, en daar ?connect moest typen in het support kanaal. Daar stond dat ik bij verbindingen (in Frostwire) een ip-adres en een poort moest toevoegen (deze kreeg ik als antwoord op "?connect"). 5 seconden wachten en ik had een Zeer Goede verbinding :D. Deze ip ook uitgeprobeerd in LimeWire, en ook hier een Zeer Goede verbinding :D :thumb: Dus nou ga ik maar eens kijken welke van de twee ik blijf gebruiken ;) Bedankt!!

Hey,
Graag gedaan, en fijn dat het werkt! :thumb:
Als aanvulling:
LimeWire heeft naar mijn ervaring als voordeel een groter aanbod, FrostWire heeft m.i. als voordeel minder nep-bestanden en andere gevaren (waarschijnlijk omdat het minder gebruikers telt).
De keus is uiteraard aan jou...;)
Veel plezier met downloaden!

ik heb 2 bestanden proberen te downloaden met FW, ging snel, en was nog goed ook, dus daar blijf ik denk ik voorlopig wel bij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan